Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
vanmddag ongeluk gehad met de auto.
k reed parkeervak uit en toen klapte er een auto met hoge snelheid in.

velg linksvoor zwaar beschadigd.
knipperlicht/koplamp stuk
bumper totaal kapot
en linkervoorscherm tot halverwege de band ingedeukt.

post vanavond misschien foto's

kut man!!!!

Kan het zo zijn dat ik jou gisteren nog gespot heb in het centrum? :+ ik zag een nogal lelijke paarse sierra rijden toen ik de parkeergarage uitkwam :p
 
hehe probleem is lagerschaal mist :p rij al sinds ik hem kocht dus zo rond ,ding loopt nu ook als ie koud is rond 500 toeren en valt ook daarna uit na een minuutje geprutteld te hebben

ga naar de sloop en vraag of ze dr nog ergens 1 hebben liggen, als de breuk niet overeenkomt slijp je m ff bij met je dremel
 
Oke leuke autoquiz :p Wat is hier Fout aan dit plaatje 8P

2e5nwjk.jpg


Btw me auto is volgens mij dood :p Motor loopt als ie koud is nog maar 500 toeren en dan valt ie na halfe minuut uit ofzo

mist een lagerkap van de nokkenas.
 
kut man!!!!

Kan het zo zijn dat ik jou gisteren nog gespot heb in het centrum? :+ ik zag een nogal lelijke paarse sierra rijden toen ik de parkeergarage uitkwam :p

klopt

(je durftgewoon niet te zeggen dattie best mooi was...)
 
hehe ,Nee ga morgen informeren naar die g60 motorblok wat ie daar voor wilt hebben.. enof ik hem bij hem erin kan hangen...

Maar op het vw forum zeggen ze dat dat zo hoor :p Maarjah zal wel 8P ,snap er de balle niet meer van van al die auto's
 
Waarom zitten er dan slijt sporen op die lager passing? of is dat de vervaging van de foto?
 
Zal wel een standaard bovenblok zijn, en dan passen ze die aan voor een bepaalt type blok.

Zal morgen wel ff kijken naar een paar bovenblokken die ik heb liggen. En desnoods een foto maken :p
 
Sprak vanmiddag een oude klasgenoot van me..

Heeft ie RS4 velgen (nieuw model) onder zn Golf III gelegd..
Golf zelf is bordeaux rood, met ongespoten bumpers etc.. Velgen zijn mooi, maar onder die auto :X
 
Achjah,Maakt allemaal niet uit..Ga kijken naar die g60 blok Wordt me dat te duur dan gaat de kop er hier af voor nieuwe koppaking enz....Want ding zuipt olie en koelvloeistof..Is gewoon een verrote motor klaar :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top