Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
ja ben zelf schuldig.
wel getuigen dattie te hard reed, maar maakt toch niks uit.
hij tuterde ook eerst ik stopte meteen duurde ff en dan de klap pas.

me hond loopt nu hardstikke mank, arm beest...
 
Zal ook maar weereens wat foto's laten zien had een Opel Combo met 2.0 16V. maar die was nogal rot (opel :p ) die gesloopt bleef dit over

2rzfl0k.jpg

en dit
4gou64p.jpg


Toen een Corsa A gekocht verlaagd en andere wielen eronder
2yubk13.jpg


Blok word onder handen genomen hangt er nu zo bij
29y1f78.jpg

274 graden nokkenassen
436es04.jpg

Rvs groep A uitlaat vanaf spruitstuk gekocht
33xftw5.jpg


De cilinderkop ligt op het moment bij de tuner de kop is compleet bewerkt en gereviceerd wacht alleen nog op de dubbele klepveren met andere veerschotels. Daarna kan het blok weer in elkaar ARP drijfstangbouten erin. Dan moet alleen het vliegwiel nog afgedraaid worden en er moet een nieuwe koppeling in. Ik wil voor het blok erin gaat nog een andere ontsteking van MSD.

In Mei word alles ingebouwd als het meezit en ik zal in de tussentijd wel wat updates plaatsen als ik weer wat verder ben

Hier nog een filmpje van een Corsa waar mijn uitlaat onder vandaan komt had ongeveer hetzelfde aan zijn blok gedaan als ik alleen geen kopbewerking, had 190 pk gemeten.

http://videos.streetfire.net/video/e271348a-2b3c-43a4-b6ce-6e1aebe7278c.htm
 
lmfd, speciale manoeuvre, franq is fout. wel kut idd.

die corsa, :W
Op dat filmpje hoort het in het begin trouwens net alsof je de turbo hoort afblazen. Maar het is gewoon een C20XE?
 
Vandaag ook autotje gekocht:)
bmw e36 318is

M3 bumporz
Mooi zwart leer
centrale vergrendeling, alarm

igg leuk ding
hij is wel laag:p en achter zijn de veerpoten door.
iemand tips waar ik deze kan halen? of bestellen
wil er nog geen hopen geld in steken..
ben ook nog maar student:O en twee scooters en een autotje word zo wel te gek haha
 
Oke leuke autoquiz :p Wat is hier Fout aan dit plaatje 8P

2e5nwjk.jpg


Btw me auto is volgens mij dood :p Motor loopt als ie koud is nog maar 500 toeren en dan valt ie na halfe minuut uit ofzo
 
hehe probleem is lagerschaal mist :p rij al sinds ik hem kocht dus zo rond ,ding loopt nu ook als ie koud is rond 500 toeren en valt ook daarna uit na een minuutje geprutteld te hebben
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top