This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
1:9 @ snelweg btj lage overbrenging draai ruim 3500 rpm @ 100-110 kmh in ze 5

en @ me vaders auto maar netaan 2000

dan beb kom het doortrekken nog, gaat wel lukken hoor 1: 7

zelfs mn peug is zuiniger!!, oude fords ook
 
moeten ze zelf weten, maar ik verstook daar teveel benzine voor om doelloos ergens te staan meeten.

gaat ff 25-30 liter dan doorheen (rij 1:7 gem) a 1.34/l = 35 euro ofzo..

kannet beter besteden <]


koop een andere auto...
 
doe t zelf

ding rijd veelste lekker, volgende waggie word of een volvo 850 t5r of een americaanse pickup met 4,6literv8 erin

volvo rijd met massel 1:6.4
pickup 1:3

houd het wel ff bij me ford, daar valt de 1:11 nog mee te halen op de peage.
hou gewoon van zware grotere auto's, en niet van die kleine lichte gevalletjes.
 
Mooie 206, neej Maykel ook niet voor meetings.

Als deze wielen verkocht zijn koop ik mooie 14 of 15 inch terug.
En heb ik nog geld over....
 

dannog 1:7 is gewoon idioot voor n auto die nieteens binnen de 8sec op de 100 zit
 
Dat is echt een hoeren klus.. met me sirocco zou ik het ook "ff" doen, maar ben er direct mee gestopt ook..

Wat zit dat een partij vast zeg
Succes ermee

Goed warm stoken dan gaat het wel vrij snel. Ben er nu iets van 3 á 4 uurtjes mee bezig geweest en heb er nog wel een paar te gaan voordat het klaar is voor spuiten

wat ben je ingodsnaam van plan?

why haal je alles eruit?
en is dat bitumen wat je eruit krabt?

Komt geen vloerbedekking meer in (voor wel 2 goed vastzittende matjes) dus wil het gewoon netjes/strak hebben Liggen een soort van matten op de bodem die voor isolatie etc zorgen. Is wel een soort van zwarte kleverige zooi (bitumen is spul in spuitbus toch ?) Zag er eerst nogal gaar uit :X Ducktape tuning @ stoelen y0 ! 8)

 
gaat wel lawaai maken denks..

ik heb juist platen isolatie in mn auto overal achter geplakt.
die is nu dan ook mega stil vanbinnen (als de audio uit staat)

maar iig veel suc6.

ipv matjes zou je ook van dat 3M plakspul kunnen plakken waar van die zwarte antislip opzit...
 
Goed warm stoken dan gaat het wel vrij snel. Ben er nu iets van 3 á 4 uurtjes mee bezig geweest en heb er nog wel een paar te gaan voordat het klaar is voor spuiten

Pas maar op met dat goed warm stoken, je kunt de samenstelling van het staal er mee veranderen
 
Valt wel een beetje mee hoor Maak het net warm genoeg dat die laag wat zacht wordt zodat je het eraf kan krabben. Als je het te heet maakt dan wordt het weer één grote plakkerige zooi dus ook niet goed
 
Status
Not open for further replies.