Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
moeten ze zelf weten, maar ik verstook daar teveel benzine voor om doelloos ergens te staan meeten.

gaat ff 25-30 liter dan doorheen (rij 1:7 gem) a 1.34/l = 35 euro ofzo..

kannet beter besteden <]

Rij jij met een Sierra 1: 7 :eek:

Hoe doe je dat (op de snelweg)?
 
He nick zag je laast nog rijden in weesp.Je reed bij stoplichten bij hogewij en ging richting Industrie volgens mij Langs die flat waar wouter woont...Beetje pimpen in je sl met je kapje open :P
 
[5th]Klaas zijn oude polo reedt wel 80 in zijn achteruit ja, dus geen grappen over de achteruit :P

En trouwens in Too Fast Too Furious deden ze het ook :P

*Slaat zichzelf voor stomme opmerkingen maken*

Lol, wel is met een Dafje meegereden ?:D, Was laatst een filmpje van. Tegen audi TT ( zelfde soort systeem), Daf won het mooi in zn achteruit 8)
 
Snap ik... Was een TT 3.2... Tegen zo'n k*t-Dafje...

Normaliter vind ik het ook niet erg ergens lang op te wachten, dat is nou eenmaalzo met zo'n auto.. Maar nu had ik me zo op vandaag ingesteld dat het eronder zou gaan, met ook het Jaf voor de deur. Nu gaat het dus niet door en moet je weer een week of 6/7 wachten. Baal er gewoon van

Ik baal al dat ik 2 weken moet w88... Sterkte ermee!
 
Heb nieuwe motorkap, gelijk ff leuk stickertje en geel type R logo erop geplakt.
29032007005smallqu4.jpg


Weer een keer wat anders zo 8)
 
Dr is net zo'n oud rimpelfossiel tegen m'n auto aan gereden, wielkast linksachter bekrast :P maarja wel formulier ingevuld dus hopelijk word ik er nog beter op :)
 
Iemand zin om te helpen ? :rolleyes:

Bodem1.jpg


Bodem2.jpg


Schiet al aardig op .. maar heb laatste paar dagen last van men onderrug. Vandaag weer een beetje bezig geweest en morgen maar klaar maken voor spuiten :) Ben beetje aan het rond kijken voor een leuke compressor .. misschien dat ik het dan zelf ga proberen te spuiten :P

Trouwens wel een kilo of 10 wat er aan zooi uitgekomen is :#
 
Je hebt iig een soort van Turbo Lieuwe, een Turbobrander welte verstaan :P

@ Scully:

Kijk deze foto:

Foto=WJ4PI3PP


De aansluitpunten die bij de voorpoten aan de onderkant zitten, moeten ook achter zitten, bij de achterpoten zie je nu een soort van ''vork'' aansluiting, en dat is dus het verschil GTS/GTR.. Die krel zei het al toen die ze zag liggen, we hebben het toch geprobeerd, maar het past echt niet..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top