Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
Zulke dingen kun je verwachten als je een Skyline koopt. Onderdelen voor die auto`s zijn niet op elke hoek van de straat te krijgen hier in NL. Had je maar een Golf moeten kopen :*

Normaliter vind ik het ook niet erg ergens lang op te wachten, dat is nou eenmaalzo met zo'n auto.. Maar nu had ik me zo op vandaag ingesteld dat het eronder zou gaan, met ook het Jaf voor de deur. Nu gaat het dus niet door en moet je weer een week of 6/7 wachten. Baal er gewoon van
 
golfjes liggen van elende op elke hoek van de straat :+

Moet jij op elke post een warrige reply zetten met 1000 spelfouten erin? Als ik (nog) mod was geweest had je al een paar hele dikke warnings gehad.

Sommigen hier herinneren mijn mod terreur en nickchanges nog wel denk ik...8)
 
Last edited:
Zo net effe weer langs de garage Geweest Andere velgen opgehaald voor winterbanden,Maar twijfel of ik deze gewoon voor nu eronder zet en de andere als wintervelgen ga gebruiken.Moet ze enkelt effe opknappen...Zijn 15 inch en 7j dus wel lekker breed

301n4gp.jpg

2cyh4l5.jpg


Krijg binnenkort meschien ook van die monteur daar dtm ruitenwisser voor niks :) en hij ging kijken of ie nog verlagingsveren had liggen voor me ,En waarschijnlijk zit er een verkeerde bak onder van een diesel waardoor ik me snelheid dus verlies want zijn de zelfde bakken enkelt andere overbrengingen..En hij had eventueel nog wel een g60 blok liggen :P maar dat komt als deze op is
 
Moet jij op elke post een warrige reply zetten met 1000 spelfouten erin? Als ik (nog) mod was geweest had je al een paar hele dikke warnings gehad.

Sommigen hier herinneren mijn mod terreur en nickchanges nog wel denk ik...8)

Verkapte "ik ben mod geweest" post
emo.gif
Maar je hebt wel gelijk.
 
Last edited:
Ik heb ook een hekel aan spelfouten die de jeugd tegenwoordig uitkraamt door de 'BrEeZaHtAaL'.

* zit gelijk weer met een glimlach op stage *
 
Apple zn spelfouten komen niet door de Breezahgeneratie heb ik het idee.. Eerder laag geschoold of dislexi oid :P
 
Ik heb ook een hekel aan spelfouten die de jeugd tegenwoordig uitkraamt door de 'BrEeZaHtAaL'.

* zit gelijk weer met een glimlach op stage *

Controleer je signature even en zet de fout van Pronk recht.;)

@Jeroen: Ga voor die G60;)
 
Last edited:
visual_kruiwagen.jpg


mijn huidige vervoersmiddel middel
(het staat in niet in zijn recht auto genoemd te worden :+)

[ir]http://home.hccnet.nl/w.eskens/Auto/Nissan/03032007015.jpg[/ir]

Op een bijna gelijke kleur :+na zie ik geen overeen komsten

Ik wel, de wielen :P
 
Vanaf hoofddorp is toch best te doen? Zijn er meer die dat doen...

moeten ze zelf weten, maar ik verstook daar teveel benzine voor om doelloos ergens te staan meeten.

gaat ff 25-30 liter dan doorheen (rij 1:7 gem) a 1.34/l = 35 euro ofzo..

kannet beter besteden <]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top