Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
:D thnx, ben er ook wel blij mee.. Zit alleen nog een HOOP werk aan, nu ik een paar dagen er mee bezig ben destemeer ik achter van alles kom.. Vorige eigenaren zijn allemaal goed met dat ding om gegaan, behalve de gene voor me. Bumpers hangen kats scheef, zit compleet verkeerde remus demper op, tussenstuk uitlaat is lek, motorkap lag er eerst scheef in etc etc.. :P Maja, ik wil hem weer opknappen, het motortje is nog perfect dus het is het wel waard om wat geld in te pompen.
 
Boenka, boenka, boenka, boenka, boenka, boenka, boenka.

IMGP3244.JPG

Waneer gaat dat 1.4 ding er nou eens af?8P
 
Ik vind ze wel geinig:)

Nu ik dit zie wil ik al helemaal wat geld gaan pompen in mijn motor:P

http://www.youtube.com/watch?v=tmO-whYSrhQ

2.0 8v met andere nokkenas en open luchtfilter. 149 pk:P. Nog een spruit+katvervanger erop, vliegwiel wat lichter en een chip op maat zal het geheel wel een heel stuk leuker maken dan:W
 
Mja zo blijf je bezig. Je wilt tog altijd meer, dus om nou aan een andere motor te gaan denken gaat me wat ver. Kan er ook voor leuke prijzen aan komen (nieuw), dus dat heeft het ook wat aangewakkerd voor mij.

Collega van mij heeft meerdere keren in een 2.0 8v gereden met deze mods, en die vertelde me dat het behoorlijk harder ging dan een std 2.0 16v (150 pk std).
 
ff een golf 4 gti kopen :D dat is heel wat duurder dan deze motorische tunen.
Baasje gewoon doen met dat blok :W..
zowiezo met een snelle 8v heb je vanaf het begin al redelijk wat vermogen :W
 
Mja zo blijf je bezig. Je wilt tog altijd meer, dus om nou aan een andere motor te gaan denken gaat me wat ver. Kan er ook voor leuke prijzen aan komen (nieuw), dus dat heeft het ook wat aangewakkerd voor mij.

Collega van mij heeft meerdere keren in een 2.0 8v gereden met deze mods, en die vertelde me dat het behoorlijk harder ging dan een std 2.0 16v (150 pk std).

Ik zou toch wel een ABF als basis nemen. Als je daar deze aanpassingen op doet ga je zo over de 170 pk.
 
Ik word niet warm of koud van het fimpje van de GTi 8v. Ik zou het geld lekker in mn zak houden. Maar nu vind ik een MK3 16V ook niet snel, eerder lomp.
 
ik hoef geen 200 pk ofzo hoor, ik wil gewoon wat vlotter vooruit gaan, en geen gezeur met herkeuren enzo.
Ik moet van de winter tog wat te doen hebben straks:P. Laat ik mij eerst maar is gaan bezighouden met geld vergaren:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top