Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
*Onderweg naar huis veel head-turners en neck-breakers, goedkeurende gebaren en auto’s die opvallend lang naast ons blijven rijden. Overal waar we stoppen trekken we bekijks van jong, oud en politie. Alles positief hoor ;-) Nu een paar dagen verder is dat nog niet echt veranderd en ik denk dat dat nog wel even zal blijven ook. Kijk gerust, ik ben de gelukkigste man van Rotterdam en dat mag gezien worden!*

Dit zegt ie zogenaamd in dat intervieuw van DGB. Ondertussen iedereen die omkijkt ligt op zijn pens van het lachen, en mensen die er langer naast reden maakten foto's voor het foute auto topic. Pfff, wie zulke auto's ontwerpt en zo durft af te leveren (gaat om echt bijna elke auto) moet zich gewoon schamen. Kijk ook hoe hoog het staat:o
 
Vandaag "de clio" weer gezien (contractje ivm aflossing schuld opgesteld vandaag)
Nu besef ik echt heel erg dat ik hier echt haast niet meer was geweest, ALLES is kapot. op de rechter buitenspiegel na.
hij is van ALLE kanten compleet wrecked, wielen konden niet meer draaien, uitlaat is compleet kapot, versnellingsbak, motor ALLES is naar de klote
:X
Echt ongelofelijk :X maarja.. als "leuk" aandenken de typeplaatjes "renault clio 16v" mee genomen
 
Show us your skills Jules :#

En :`Jeroen` : als het je toch niet boeit zal ik het toch maar zeggen : Het ziet er niet uit :*

Beter pak je deze striping :

min_2f2f_14.jpg


:#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top