SF zonder spatbord

stephan06

Banned
ik heb dus vanmorgen ff mijn spatbord eraf gesloopt, dit staat onwijs vet, maar je kijkt tegen het volgende aan:

-bobine
-frame
-bedrading
-van alles en nog wat, wat niet mooi is

Mijn vraag: bestaat er een soort van plaat die je eronder kunt schroeven die alles afdekt? Of moet je zelf met een alu-plaat aan het knippen en buigen gaan??
 
Advertisement - register to remove this

Sjit ej, ik mag toch wel bepalen waar ik voor kies??

Ik heb aanstaande weken zeer weinig tijd om aan mijn scoot te sleutelen, alleen zondags bijna, rest van de dagen moet ik werken.

Ik heb dus absoluut geen tijd en geen zijn om wat in elkaar te flanzen :)
 
Doe wat je wilt!

Originally posted by stephan06
Sjit ej, ik mag toch wel bepalen waar ik voor kies??

Ik heb aanstaande weken zeer weinig tijd om aan mijn scoot te sleutelen, alleen zondags bijna, rest van de dagen moet ik werken.

Ik heb dus absoluut geen tijd en geen zijn om wat in elkaar te flanzen :)

Tuurlijk niet. Doe wat je wilt. En geen tijd is geen excuus. Dan maak je maar tijd. Toen ik nog geen 13" velgen had en me 10" ging spuiten en polijsten heb ik ook 2 maanden geen scoot kunnen rijden.
Zoals ik al zei: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Mare, koop gerust die BCD of andere zooi als je wilt natuurlijk. Maakt mij echt niks uit ofzo.
 
Re: Doe wat je wilt!

Originally posted by SRally


Tuurlijk niet. Doe wat je wilt. En geen tijd is geen excuus. Dan maak je maar tijd. Toen ik nog geen 13" velgen had en me 10" ging spuiten en polijsten heb ik ook 2 maanden geen scoot kunnen rijden.
Zoals ik al zei: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Mare, koop gerust die BCD of andere zooi als je wilt natuurlijk. Maakt mij echt niks uit ofzo.

Kom je nou nog in scootin?
 
Re: Om op het onderwep terug te komen...

Originally posted by stephan06
Ik heb dus gevraagd bij de dealer naar zo'n BCD-kap,
zeiden ze: Huh?? wat voor een kap??

Ze begrepen wel wat ik bedoelde, maar nog nooit van gehoord, ik zei dus tegen hun dat ik het op internet gezien had enzo, zeiden ze: moet je maar eens uitprinten, kunnen we kijken of we die kunnen bestellen!

Weet iemand een of andere leverancier die deze bcd-kappen levert??

zeg maar tegen je dealer dat hij die kappen kan bestellen bij splash design,dat is de importeur van bcd (adres enzo weet ik niet:))
 
Back
Top