SF zonder spatbord

stephan06

Banned
ik heb dus vanmorgen ff mijn spatbord eraf gesloopt, dit staat onwijs vet, maar je kijkt tegen het volgende aan:

-bobine
-frame
-bedrading
-van alles en nog wat, wat niet mooi is

Mijn vraag: bestaat er een soort van plaat die je eronder kunt schroeven die alles afdekt? Of moet je zelf met een alu-plaat aan het knippen en buigen gaan??
 
Advertisement - register to remove this

Je kan gewoon een rubberen onderplaat maken van een transportband (rubber met nylon versteviging). Dan maak je eerst van karton een mal en dan zaag je daarna de rubbere..
 
Re: BCD

Originally posted by SRally


BCD kan elke mongool kopen. Maak zelf wat leuks, is origineler. Al die SF gasten hebben nu al BCD. Je wilt toch geen eenheidsworst zijn?

Helemaal mee eens, bcd is wel koel, maar iedereen koopt die dingen tegenwoordig, vroeger was dat wel anders :p
 
Moeite loont!

Originally posted by stephan06
Ja oke, daar zit wat in :)

Maar de reden dat elke sf gast die heeft is volgens mij dat het echt wel moeilijk te maken is, ik heb vanmorgen er ff naar gekeken, lukt je niet zo 1, 2, 3!

Nee natuurlijk lukt het niet zo 1, 2, 3. Wat denk jij dan? Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Die alu plaat bij me achter zat ook niet in 1 middag in elkaar. Mal maken en snijden van alu is niet leuk.

Maar als het eenmaal zit ben je wel een stuk trotser, dan dat je ff naar een scootzaak gaat en een kant-en-klare deze-kap-heef-iedereen-al koopt.

dat maakt nou net ff het verschil tussen de echte special scoot bouwer en de amateur! ;)
 
Moet het er misschien zo ongeveer uitzien???
Deze ben ik op het net tegengekomen
charles_van_winsen.jpg

stond gewoon bij : carbon onderkap met ingebouwde knipperlichten
 
Back
Top