SF zonder spatbord

stephan06

Banned
ik heb dus vanmorgen ff mijn spatbord eraf gesloopt, dit staat onwijs vet, maar je kijkt tegen het volgende aan:

-bobine
-frame
-bedrading
-van alles en nog wat, wat niet mooi is

Mijn vraag: bestaat er een soort van plaat die je eronder kunt schroeven die alles afdekt? Of moet je zelf met een alu-plaat aan het knippen en buigen gaan??

Advertisement - register to remove this

mij lijkt het ook wel k0el om dat achterspatbordgeval eraf te halen en iets anders voor te maken (keb nog veel traanplaat liggen :)) maar je wordt wel fokkin g00r als je een stukkie in de regen rijd... dat heb ik nou al een beetje met het spatbord erop... en het regent hier vaak :|

ja precies, maar dat std. spatbord help ook niet veel, RaNzIg wordt je toch, maar oke zonder spatbord kom je eruit te zien als een varken!

Maja, ik rij toch nooit in de regen:

1: scoot vind het niet leuk :)
2: ik vind het niet leuk!
3: ik moet de scoot weer schoonmaken :(

mzzl'z

LOOKS!

Fuck de regen. Je gaat je scoot ook niet special maken als je er elke dag mee naar school of werk moet lijkt me.

Kijk ik rijd alleen met droog weer enzo. Dus spatbord bij mij weg was geen probleem.

Maar uiteindelijk gaat het om de looks lijkt me, dus fuck de modder dan maar! :)

jaja

Originally posted by Freezerator
kijk sommige hebben een auto ofzo

Srally is al 43, dus die heeft eigen auto en rijbewijs.

Maar ik gebruik hem ook niet meer dagelijks sinds rijbewijs

Eh, ik ben dus 34, dus niet stiekum de cijfers omdraaien. En ja ik heb me otobewijs, maar geen eigen oto.

Ik verplaats me in het dagelijkse leven op de gemotoriseerde step of tuned brommobiel. :W

Ik ga elke dag met de fiets naar werk :)
Is maar 5 min fietsen, dus waarom riskeren dat me scooter gestolen wordt, als het toch heel makkelijk te doen is met de fiets?
Ohja, en me scooter rijdt trouwens nog niet, dus moet ik wel met de fiets, want als ik met de metro ga, ben ik iets van een half uur onder weg en das weer 25 min minder slaap :)

Greetz

Als je ijn ex scooter laat stelen eh, dan kom ik je nog in elkaar rossen ook! :)
Nog steeds die waterpomp nog nie gefixed ?? luie aersch
Originally posted by Daanje
Is maar 5 min fietsen, dus waarom riskeren dat me scooter gestolen wordt, als het toch heel makkelijk te doen is met de fiets?
Ohja, en me scooter rijdt trouwens nog niet, dus moet ik wel met de fiets, want als ik met de metro ga, ben ik iets van een half uur onder weg en das weer 25 min minder slaap :)

Greetz

Originally posted by Razkin
Als je ijn ex scooter laat stelen eh, dan kom ik je nog in elkaar rossen ook! :)
Nog steeds die waterpomp nog nie gefixed ?? luie aersch

Dewd, waarom zou ik die scooter LATEN stelen?
Enigste manier om me er vanaf te krijgen is door een gun op me hoofd te zetten.
Verder moeten ze maar eerst zien bij te houden :rolleyes:
En ik heb die waterpomp nog steeds niet gefixt. /me heeft werk, you know ;)
En ik ben er ook achter gekomen dat een binnenlagertrekker best duur is, dus heb ik Tim gevraagd of hij nog iemand kent die zo'n koelingshuis heeft met lagers erin.
Ik zal ut em btw strax nog effe vragen :)

Ohja, en ik ben allesbehalve lui :) Ik ben op werk echt druk bezig met naar lekkere chix kijken 8)

Greetz

Greetz

voor mij is het ook 5 minuten fietsen naar school, met brom ben ik zelfs LANGER bezig (haar doen :P, helm weg, slot eromheen, 5 min extra) maar met brom is wel gaaf :)

En ik ben er ook achter gekomen dat een binnenlagertrekker best duur is, dus heb ik Tim gevraagd of hij nog iemand kent die zo'n koelingshuis heeft met lagers erin.

Ik geloof dat ik er nog eentje heb liggen heel toevallig :)

Om op het onderwep terug te komen...

Ik heb dus gevraagd bij de dealer naar zo'n BCD-kap,
zeiden ze: Huh?? wat voor een kap??

Ze begrepen wel wat ik bedoelde, maar nog nooit van gehoord, ik zei dus tegen hun dat ik het op internet gezien had enzo, zeiden ze: moet je maar eens uitprinten, kunnen we kijken of we die kunnen bestellen!

Weet iemand een of andere leverancier die deze bcd-kappen levert??

GEEN BCD

Originally posted by stephan06
Ik heb dus gevraagd bij de dealer naar zo'n BCD-kap,
zeiden ze: Huh?? wat voor een kap??

Ze begrepen wel wat ik bedoelde, maar nog nooit van gehoord, ik zei dus tegen hun dat ik het op internet gezien had enzo, zeiden ze: moet je maar eens uitprinten, kunnen we kijken of we die kunnen bestellen!

Weet iemand een of andere leverancier die deze bcd-kappen levert??

Ok ik begrijp dat je er dus kiest voor kiest om een eenheidsworst te zijn/worden en er je het er makkelijk gaat afmaken?

ZELFBOUW HEERST!

Back