Jaspah Nu ook een GC slet.. 22 May 2011 #181 Droog hier, niks gevallen ook. Check buienradar... er is wel wat gevallen hier en daar idd, maar die wolk is al in Duitsland ondertussen. Verder ziet het er goed uit. Ik ga d'r voor
Droog hier, niks gevallen ook. Check buienradar... er is wel wat gevallen hier en daar idd, maar die wolk is al in Duitsland ondertussen. Verder ziet het er goed uit. Ik ga d'r voor
Titus Mooiboii 22 May 2011 #185 Helaas boys, ik ben afwezig.. Bike nog niet terug! Wel jammer, maar kan nu wel lekker naar het voetballen
Helaas boys, ik ben afwezig.. Bike nog niet terug! Wel jammer, maar kan nu wel lekker naar het voetballen
Laine Leren Lenie 22 May 2011 #186 [5th]Nick said: Jappie! heb jij mijn nummer nog? Jij rijdt via A12 zeker? Click to expand... Ik kom ook via de A12 vanaf utrecht cs volgens mij. Ben achterop n SX dus niet te missen.
[5th]Nick said: Jappie! heb jij mijn nummer nog? Jij rijdt via A12 zeker? Click to expand... Ik kom ook via de A12 vanaf utrecht cs volgens mij. Ben achterop n SX dus niet te missen.
[5th]Nick The Bad Guy 22 May 2011 #187 Is maar een klein stukje Laine, denk niet dat we je spotten voor de locatie
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 22 May 2011 #189 Het regent hier, dus ik ben weer op mijn bed gegaan. Gvd het zou t hele weekend mooi worden...
Vinnie Well-Known Member 22 May 2011 #191 hier eindhoven is het ook nattig en harde wind. ik kan helaas toch niet komen omdat ik niemand kon vinden die voor mij wilde werken
hier eindhoven is het ook nattig en harde wind. ik kan helaas toch niet komen omdat ik niemand kon vinden die voor mij wilde werken
[5th]Nick The Bad Guy 22 May 2011 #192 Ik ben gewoon present met PimS en een maatje van mij op een K1200R beemer Zoals altijd te herkennen aan het haar en de ADHD
Ik ben gewoon present met PimS en een maatje van mij op een K1200R beemer Zoals altijd te herkennen aan het haar en de ADHD
Jaspah Nu ook een GC slet.. 22 May 2011 #194 Morge. Dat wordt opschieten dan Ik ga me ook ff omkleden en aftanken enzo.
Laine Leren Lenie 22 May 2011 #195 [5th]Nick said: Is maar een klein stukje Laine, denk niet dat we je spotten voor de locatie Click to expand... Echt, pff.
[5th]Nick said: Is maar een klein stukje Laine, denk niet dat we je spotten voor de locatie Click to expand... Echt, pff.
NeoGeniX Husqvarna SM450R 22 May 2011 #196 Het is hier prima weer (5km van de meern), ben er zelf niet bij..mn motor staat nog bij de tuner
Jurjen325 Koning 22 May 2011 #197 Mwaa dacht nog wel even te gaan, alleen is die Sp2 zaterdag verkocht dus dat is dan niet handig he..
ErwinZ GC Member 22 May 2011 #198 Hier regende 't vanochtend, en nu gaat 't ook wel lekker tekeer. Ben dus blij dat ik niet ben gegaan
WheeleX Well-Known Member 22 May 2011 #199 Zo ik ben weer terug Spieren in mijn nek zijn weer getraind, damn wat een wind.. :+
MajestiC. WNH 22 May 2011 #200 Was ff met Rowan naar die audi's checken, staan we daar rijd iedereen weg.. Toen maar weer vertrokken naar huis, kansloos
Was ff met Rowan naar die audi's checken, staan we daar rijd iedereen weg.. Toen maar weer vertrokken naar huis, kansloos