[SF.Net Motormeet #1] Zondag 22 mei 13:00 @ De Meern

Die van mij zal ook niet uberschoon zijn, zaterdag ook al ongeveer de hele dag rijden, dus zal wel redelijk vol vliegen zitten dan ;).

:X niet aanwezig, had me 3 weken geleden oppgegeven voor klootschieten (Lees: Bier drinken !) hier in het Park.
Kan me ''team'' niet in de steek laten natuurlijk !
:X:X:X

Geen idee, is iig trommelrem achter :) komt onder een ?Vespa? vandaan. Denk wel een lang blok zo te zien.

Zou ff moeten vragen wat het zou moeten kosten maar denk dat het rond de 450 wel weg kan incl kabelboom, radiateur etc etc

Geen idee, is iig trommelrem achter :) komt onder een ?Vespa? vandaan. Denk wel een lang blok zo te zien.

Zou ff moeten vragen wat het zou moeten kosten maar denk dat het rond de 450 wel weg kan incl kabelboom, radiateur etc etc

Zal wel gewoon een Runner 180 FXR blok zijn, heeft trommel achter. Ik heb trouwens geen interesse of zo :P

Silverdome half 1 vind ik prima :) zie jullie zondag.

Maare ff wat anders.... het weer van zondagmorgen zit niet echt mee volgens mij.
In de nacht van zaterdag/zondag zou het gaan regenen, en ook deels in de ochtend.

Niet zo relaxed als je vanuit het noorden 2 uur moet rijden ofzo. Misschien beter 2 uurtjes verplaatsen? Uurtje of 3 ofzo?
Of is dat nou weer een beetje kort-dag :P

Back