SF.net EK pool

Nederland wint bij mij nogmaals in de halve finale van Italie, al is het dan wel na een 1-1 met strafschoppen :p

Duitsland vliegt er bij mij in de halve finale uit tegen Tsjechie. Finale NL - Tsjechie dus :p

Ik heb Tsjechie-Italie als finale. Nederland tegen Italie in halve finale eruit.

Yup. Duitsland heeft een behoorlijk team en zijn bewezen toernooi voetballers. Portugal schat ik minder hoog in als 2 jaar terug gek genoeg, kweet niet, gewoon zo`n gevoel bij.

Ben ik dan de enige chauvinist?

Ik heb gewoon oranje als kampioen, net als Nico frankrijk zal doen als die mee doet.. let maar op

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=l-PoroqJp5g&feature=related"]YouTube - Wilhelmus Servie & Montenegro - Nederland[/ame]

kippevel

Ben ik dan de enige chauvinist?

Ik heb gewoon oranje als kampioen, net als Nico frankrijk zal doen als die mee doet.. let maar op
:P
Ik doe niet mee, dat beinvloed mijn neutrale/open blik op het voetbal te veel. Maar lmfd dat Frankrijk veeeel verder komt dan iedereen hier denkt, al moet er wel even een leider op staan in de groep.

Ze hebben wel zon donkere jongen die goed goaltjes kan maken. Weet zn naam neit zo, maar die moest onlangs een keer invallen en maakte toen meteen 2 doelpunten (de enige 2 geloof ik).

Back