S
Originally posted by Daanje_70MHR:
heej Shirley, weet je waar ik vandaag achter en gekomen? Dat de kaarten helemaal niet bij het postkantoor kan kopen. Wel bij de Free Record Shop en op plaatsen waar je ook kaartjes voor voetbalwedstrijden kan kopen.
Ennuh veel mensen hier uit de buurt gaan naar Sensation
Jeroen, Pascal, Ramon (sukkel, maarja), neef van Ramon (hij is wel relaxed), Boudewijn (die gast op jeroens verjaardag met dat vage vest aan en hij is ook kaal), Remy misschien, Pirjo, maar die ken je denk ik niet, Bobby, das het vriendje van Pirjo, en heel misschien Christiaan (die rooie). Normaal gaan hun allemaal niet naar feesten. Dit wordt voor hun allemaal dus de eerste keer, behalve Pirjo, Bobby, Boudewijn en last but zeker niet de least: ik
Greetz
hehe, leer Ramon maar es wat beter kennen
en je hoeft tuurlijk niet perse in wit aan te komen. Denk je nou echt dat ze je terug naar huis sturen om witte kleding aan te trekken? Nee dus. Maar ik zou toch sowieso wel een wit overhemd aantrekken
Greetz
Originally posted by Gijshouwen:
lekker boeiend als je geen babyface hebt dan kom je vast wel binnen (op massive liepen ventjes rond die 12 leken)
Originally posted by Shirley:
Ja, zoiets hoorde ik ook al van Jeroen.
Jullie gaan als sjonnies of zo?
Nou ik ga zoiezo helemaal in het wit.
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Ook naar Massive geweest ja???
Dan moet je dit nummer downloaden,herken je vast wel!!!!!!!Dj Tiesto-flight 643
Originally posted by Daan:
Wat is dat voor een bullshit dat je 18 moet zijn voor dat je naar sensation mag!!
Hallo allemaal,
ik verveel me dood momenteel, en ik moet gewoon effe kwijt dat ik heel erg zin heb in Sensation.
Nou dat was het dan weer.
Ik ga nu effe fitnessen.
Doei allemaal.
P.S. Sorry, voor deze nutteloze informatie.
Ik ga nu effe fitnessen.
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Fitnessen is koel...
Greetz.
Begin je wel gelijk met een goed feest, ik wist niet wat me overkwam op me eerste feest mja we dwalen afOriginally posted by Shirley:
Ja man, ik ook, maar misschien is dat omdat het me eerste feest wordt he.
Sensation is een echt superfeest
Vorig jaar een toppertje en deze keer weer!
Het is wel commercieel, maar dat wordt weer goed gemaakt door het hoge aantal lekkere wijven wat daar aanwezig is
Greetz