S
Shirley
Guest
Originally posted by Daanje_70MHR:
heej Shirley, weet je waar ik vandaag achter en gekomen? Dat de kaarten helemaal niet bij het postkantoor kan kopen. Wel bij de Free Record Shop en op plaatsen waar je ook kaartjes voor voetbalwedstrijden kan kopen.
Ennuh veel mensen hier uit de buurt gaan naar Sensation
Jeroen, Pascal, Ramon (sukkel, maarja), neef van Ramon (hij is wel relaxed), Boudewijn (die gast op jeroens verjaardag met dat vage vest aan en hij is ook kaal), Remy misschien, Pirjo, maar die ken je denk ik niet, Bobby, das het vriendje van Pirjo, en heel misschien Christiaan (die rooie). Normaal gaan hun allemaal niet naar feesten. Dit wordt voor hun allemaal dus de eerste keer, behalve Pirjo, Bobby, Boudewijn en last but zeker niet de least: ik
Greetz
Ja, Jeroen belde me gisteren en vertelde dat je die kaarten bij Free Record Shop kon halen, maar Anna (zusje van Kiki) heeft al een kaartje voor me gehaald en die geeft ze me als we naar Duitsland gaan met zwemmen, das 2 juni of zo, dus ik ga zoiezo nu.
En Jeroen had ook al wat mensen opgenoemd die gingen ja, maar ik ken ze toch niet allemaal, maar ja.
Ik heb die Ramon 1 keer gezien, hij kwam naar de verjaardag van me oma,want hij had met Jeroen afgesproken of zo.
Dus wij stonden hem zo op te wachten, kwam ie eraan, ging ie echt zo staan met zijn wang naar me toe van: Krijg ik nog een kus?
Ik d8: Wat moet ie nou?
Hahaha, maar ja, hij is wel aardig hoor.
Oh ja, enne je moet in wit kleden he?
Maar dat is toch niet verplicht?
Ik doe het toch wel, daar niet van, maar ja.
Nou doei he.
[This message has been edited by Shirley (edited 15 May 2001).]