sensation

Advertisement - register to remove this

Op de site gebruiken ze volgens mij Rank 1 - Many Miles, To Soon
Kan me vergissen, ik kan me geluk niet op vrienden hebben vanochtend kaartjes gehaald, Special Treatment jaja, nog meer mensen hiero die naar Sensation gaan?

Owja ik heb vanmiddag een toernooi gewonnen, 2 X kampioen
smile.gif

Heb flink gezopen en nu nog steeds iiiiiiihihihihihihihihihihi

Greetz

Originally posted by speedfight is the best:
ik bedoelde dat leidje ja,weet je misschien ook wanneer hij uitgebracht word?

hij IS te vinden
smile.gif
toevallig 2 weken geleden ofzo gedownload

Ik ga ooooooook, moet maandag ff snel een kaartje gaan halen, dan begint de verkoop hier. (overal eigenlijk)

SvR

weet iemand van jullie misschien hoe dat liedje uit die reclame van sensation heet?die reclame is niet zo heel vaak op tv,hij was gisteravond om 12 uur ongeveer op tmf.ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik dat melodietje maar niet uit m'n kop kreeg,ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,want ik MOET dit liedje ff downen

Het is de bedoeling dat ik ga, ik zou dan bij een vriendin van me slapen die een paar minuutjes lopen van de ArenA woont.
Zij zou ook kaartjes halen, dus ik ben benieuwd.

Ja zoiets heb ik ook gehoord ja.
Maar ik ga nu zeker, want ik heb het kaartje, nou een vriendin van me heb het voor me gehaald, maar ik krijg het dus nog.
Dus, laat het maar komen hoor.

Originally posted by Shirley:
Ja zoiets heb ik ook gehoord ja.
Maar ik ga nu zeker, want ik heb het kaartje, nou een vriendin van me heb het voor me gehaald, maar ik krijg het dus nog.
Dus, laat het maar komen hoor.

heej Shirley, weet je waar ik vandaag achter en gekomen? Dat de kaarten helemaal niet bij het postkantoor kan kopen. Wel bij de Free Record Shop en op plaatsen waar je ook kaartjes voor voetbalwedstrijden kan kopen.
Ennuh veel mensen hier uit de buurt gaan naar Sensation
Jeroen, Pascal, Ramon (sukkel, maarja), neef van Ramon (hij is wel relaxed), Boudewijn (die gast op jeroens verjaardag met dat vage vest aan en hij is ook kaal), Remy misschien, Pirjo, maar die ken je denk ik niet, Bobby, das het vriendje van Pirjo, en heel misschien Christiaan (die rooie
smile.gif
). Normaal gaan hun allemaal niet naar feesten. Dit wordt voor hun allemaal dus de eerste keer, behalve Pirjo, Bobby, Boudewijn en last but zeker niet de least: ik
smile.gif

Greetz

Back