Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Sow ey :p Stoere man!

Maareh...moet dat knuffeltje nou drop Mike ?

Dat vernoikt t wel een beetje vind ik hoor :), tevens had ik zelf het neon gedeelte rood gedaan met oog op de versterker en sub :)
 
Originally posted by Piet
nog niks ben bijna 16. maar ik ga in een amerikaanse wagen rijden.

Joh, echt...

Wanneer stop je nou es met blaten.

Nog 1 keer bullshit en je bent gezien.
 
Ziet er allemaal wel goed uit. En ook strak afgewerkt etc. Laatst bij mijn neefje ook x-plod speakers ingebouwd. Geluid is wel zuiver en goed hoor..of ik ben een te harde n00b ;)

Mzzlz
 
Originally posted by Loserhond
Ziet er allemaal wel goed uit. En ook strak afgewerkt etc. Laatst bij mijn neefje ook x-plod speakers ingebouwd. Geluid is wel zuiver en goed hoor..of ik ben een te harde n00b ;)

Mzzlz

Als je Rockford Fosgate/Kicker/Infinity hoort dan merk je het verschil degelijk wel....

We hebben 2 versterkers van Rockford Fosgate (RF), Subwoofer van Kicker,3 way speakers van Kicker achterin, en voorin een setje van Infinity....
produceerd wel voor aardig wat geluid...
Mjah we gaan naar de antillen en hopen dat het daar degelijk goedkoper is, zodat we daar kunnen kopen.
 
Originally posted by Runneraman
Als je Rockford Fosgate/Kicker/Infinity hoort dan merk je het verschil degelijk wel....

We hebben 2 versterkers van Rockford Fosgate (RF), Subwoofer van Kicker,3 way speakers van Kicker achterin, en voorin een setje van Infinity....
produceerd wel voor aardig wat geluid...
Mjah we gaan naar de antillen en hopen dat het daar degelijk goedkoper is, zodat we daar kunnen kopen.

Geen praatjes maar plaatjes graag.
Niet dat ik je in twijfel trek...maar er zijn van die mensen...he PIET:mad:
 
Originally posted by Runneraman
Als je Rockford Fosgate/Kicker/Infinity hoort dan merk je het verschil degelijk wel....

We hebben 2 versterkers van Rockford Fosgate (RF), Subwoofer van Kicker,3 way speakers van Kicker achterin, en voorin een setje van Infinity....
produceerd wel voor aardig wat geluid...
Mjah we gaan naar de antillen en hopen dat het daar degelijk goedkoper is, zodat we daar kunnen kopen.

Maja dan vergelijk je x-plod ook wel met een iets andere kwaliteit speakers:) Je zal het verschil zeker horen, maar ook ergens anders merken.....op je bankrekening:rolleyes:

Verder voor mike, leuk gedaan, ziet er strak uit:W
 
cker een c00le car. Is weer ff wat anders dan al die scooters :)
Ga je als je een andere uitlaat eronder hebt en het maakt een mooi geluidje nog een filmpje maken van je car in action?
In ieder geval succes ermee.
 
In het echt ziet ie er nog veel mooier uit, vooral die achterlichten zien er nu zeer vet uit.
 
Originally posted by blackX
In het echt ziet ie er nog veel mooier uit, vooral die achterlichten zien er nu zeer vet uit.

hoe ? wat ? waar ? wanneer ?
 
Hij staat toch in dordrecht:p

Ik rijdt er wel is langs.

En nu vielen die achterlichten wel erg op, omdat die er vorige keer niet onder zaten:#
 
Er komt weer wat werk aan voor me trouwens ik heb een achterbumper besteld bij seidl.
Dit is m uiteindelijk geworden
6B.JPG


Ik bestel hem via België scheelt gewoon 185 euro!!! en ze komen hem nog brengen ook....
Ook heb ik een oprginele voorbumper besteld die ik ga modden.
Er zit een rooster ingegoten onder mn nummerbord, dit gaat eruit en er komt een onderspoiler onder.
Beide worden voorzien van gaas...als t kan zelfs doorlopend dus zonder naad in het gaas.
 
Originally posted by Erik
Damn die wordt er ook niet mooier op :'(

Jij blij dat het jouw auto niet is.... :#
Als ik m nou maar mooi vindt dat is het voornaamste lijkt me.
 
Originally posted by mike
Jij blij dat het jouw auto niet is.... :#
Als ik m nou maar mooi vindt dat is het voornaamste lijkt me.

Precies, ik zal binnenkort eens wat foto's posten van mijn apparaat :).
 
Mjah die op die bovenste gele is een aanplak bumperschort dat vindt ik echt lelijk achterop.
Die onderste is mij een beetje te glad vindt ik ook niet echt mooi.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top