Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Vind ik dat nog bter dan zo :p

Ik zelf hou niet van special paints, vind deze ook te druk voor de afmetingen....

Bumpah is wel vet :)
 
Als ik jouw was dan zouik ook die mistlicht sleuven dicht plamuren en over spuiten, dat ziet denk ik een stuk beter uit.
Ben je ook aan sideskirts aan het denken of niet?
Ik zou het niet doen, het zou het aanzien van je auto vernaggenlen.
Die lichten zien er trouwens Naais uit.
 
zou wel die mistlampen erbij doen, ziet er weliswaar niet super uit, maar beter dan dit, dit vind ik er niet goed uit zien :)

verder blijft je 0t0 vet :)
 
Nou ze gaan er dus niet bij want de achterklep wordt (ooit) strak gemaakt.
Oftewel mistlicht units eruit en het logo gaat fietsen,en dan wordt de klep strakgemaakt.
Die gele ibiza is van een maat van me ook een nette kar.
Alleen die achterspoiler verpest t een beetje vindt ik...maar ach als hij t mooi vindt.
 
Heeft die van jou ook zo'n mooi geluidje als die gele ibiza,

Die ibiza staat bij mij in de straat:)

Die heeft wel een mooi geluidje uit die uitlaat
 
Hahahah nee helaas nog niet ik heb de standaard pijp er nog onder hangen.
 
Ziet er leuk uit die SUb van X-plod tis alleen jammer dat ze niet zo presteren als hun uiterlijk.
Voor Sub-blaffers kan je beter naar de Amerikaanse merken kijken. Die zich alleen richten om High-Performence geluid
 
Nou ten eerste hoef ik geen competitie auto te krijgen hoor.
En voor de echt goede spullen heb ik helaas geen doekoes...heb ook nog een huis enzo.
Als er mooi geluid uitkomt ben ik allang tevreden...ben ook bezig op het forum van SYS om te zoeken naar vergelijkbaar materiaal.....
Ook hebben we op het seat forum een audio die hard die me gaat helpen met de kist te maken met woorden dan wel de daden moeten van mezelf komen...lol
 
ik zal me post uit de topic die gesloten was maar hier even neerzetten..

Hoeveel koste dat versterktje?
2 kanaals of 4 kanaals?

Ik ben nog opzoek naar een leuk geprijsde 4 kanaals...
En hoe zit die kofferbak constructie precies in elkaar?
En hoe heb je ibiza in dat hout gemaakt?

Nice gedaan dat zeker!
 
De prijs van de versterker was 409 euro ik kreeg m mee voor 350 (klantenkorting)
Het is een 4 kanaals versterker maar natuurlijk ook te bruggen.
De kofferbak is gewoon gemaakt van MDF van 12 mm dik en daar zit nu zwarte stof overheen.
Die letters heb ik van internet gehaald en uitgeprint en over gezet op t hout.
Daarna met de decoupeerzaag uitgezaagd en waar nodig bij gewerkt met de dremel...

Kijk voor een versterker ook eens op marktplaats er staat genoeg...zelfs van Lanzar...erg goed merk!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top