Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Boostah
Lager en spoorverbreders...

Hij staat al 5 of 6cm lager dacht ik :) , denk niet dat het de bedoeling is dat ie drempels gaat pakken met de bumper...

@ Mike

Velgen staan echt vet :W, wel ff die bacardi sticker lozen..ik vind het echt niet erbij passen.
 
Jah idd de bacardisticker gaat eraf ik ben m zelf ook zat.
En over die spoorverbreders, achter zitten spoorverbreders van 10 mm dus veel meer ga ik er niet op doen dan steken ze uit en das lelijk en nu raak ik soms mn banden al bij stevige hobbels.

Voor kunnen er geen spoorverbreders op de wielkasten zijn smaller als achter daroom heb ik ze ook achter gedaan, er zat veel ruimte tussen de band en het uiteinde van de wielkast.
Verlagen is absoluut geen mgenlijkheid je moet ook nog een beetje kunnen inveren op hobbels e.d en hij is al stevig verlaagd hoor.
Op de foto is hij misschien net 10 minuten van de brug af de veren moesten dus nog even in hun stand terugkomen, dit omdat ze natuurlijk los hebben gehangen dan zakken ze een beetje uit.

En Het logo in de grille blijft wel maar wordt waarschijnlijk voorzien van carbonfolie of zwarte lak.
Ook het grote logo op de achterkant wordt donker gemaakt....maar dit moet er wel vanaf in de loop der tijd.
Geloof me plannen zat maar alles op zijn tijd.
 
mooi :D

alleen hoort er bij zulke velgen ook een mooie kit (body kit)

maar jouw kennende zaldat (ooit) nog wel komen :D

maar succes verder met die car,, en op de volgende foto geen bacardi foto meer ;) :*
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het echt een mooie auto om te zien... Persoonlijk zou ik afzien van een andere voorbumper of een hoop gaas... Verder vind ik [als een van de weinigen denk ik] dat dat Seat-logo prima staat :)

Verder hoef je niet op mij te letten, want ik vind een auto binnen de kortste keren overdone :)

Succes met de vorderingen, dit is allemaal nette optische tuning...


het ligt cker aan de naam :), ik haat ook dat overdone gedoe, vind hem zo ook precies goed :). (en idd heldere lichten gaver dan zwarte)...

vind alleen wle die schijfjes nu zo akelig klein, me broer heeft nu ook plattere velgen eronder en nu lijken de velgen niks..
 
hmm, voor mij is het ook gauw te overdone, maar heb dan ook een geheel eigen smaak. (net zoals iedereen hoop ik)

ik vind deze auto eigenlijk al te overdone, maar dat komt gewoon omdat ik van een cleane auto hou. die seat sticker op de deur, tankdopsticker (gaat eraf, ok), zonneband met tekst, tekst 8erop, das mij allemaal te druk.

de velgen zijn erg vet geworden mike, en dat van die schijven (wat ik verwacht had) vind ik nog best meevallen. wat ik persoonlijk als eerste aan je oto verder zou doen (buiten die dingen zoals logo's enzo, das allemaal weer jou smaak) is er gewoon voor zorgen dat je er een DTM wisser opzet! dat staat zo vet bij een ibiza...
 
Wat een schattig topic

Vind die velgen erg vet, voor de rest vind ik alle "zooi" rondom de auto erg lelijk, hou net zoals wel meer andere van meer schoon. Maja smaak is smaak natuurlijk

Daarom dit centrale topic zodat als het je niet boeit (FLASH!!!) je ook niet hoeft te kijken.

Dit vat ik maar niet op als een flame, voel ik me wel volwassen genoeg voor
 
ik sluit me wel bij bart aan. als je meer gaat doen zoals ramen blinderen of zo'n sport uitlaat. dan wordt het zo'n sjohny bak en dat vind ik eerder goedkoop dan mooi. echt zo patserig. dat vind ik dan zonde. op deze manier zou ik er veel trotser op zijn dan met uitlaat/ bumper / blindeerde ramen.
 
Originally posted by Flash
Wat een schattig topic

Vind die velgen erg vet, voor de rest vind ik alle "zooi" rondom de auto erg lelijk, hou net zoals wel meer andere van meer schoon. Maja smaak is smaak natuurlijk



Dit vat ik maar niet op als een flame, voel ik me wel volwassen genoeg voor

Hij is liev :*

Was ook absoluut niet als flame boedoeld trouwens!!

Maar er gaan wel stickers verdwijnen hoor .
Het bacardilogo gaat eraf evenals dat woord Seat op de deuren dat was ooit rood en is helemaal verkleurd.
Die zonneband gaat er absoluut niet af die zit er namelijk net op 8P .
En die sticker op de zijramen heb ik nodig om op speed te kunnen staan in mei.(en een beetje reclame moet kunnen)
 
My 2 cents...club sticker op de zijruiten is vet...daarmee laat je zien dat je liefhebber bent. Breezer sticker eraf idd...Seat logo zou ik persoonlijk ook lozen.

Zwarte achterlichten zijn vet, helder heeft iedereen al. Heb zelf ook zwarte Irmscher lichten.

Velgen staan uber trouwens. Maareuh ik lees spoorverbreders...Worden die Ace wielen in 1 offset geleverd of zo? Ben persoonlijk niet zo voor spoorverbreders...
 
ziet er zeker wel sjiek uit, bumper met veel gaas lijkt me eigenlijk niet echt mooi op een ibiza. velgen staan wel eerug strak btw.8)
evenals die raamsticker.

ga zo door zou ik zeggen (maar dat doe je toch wel)
 
Originally posted by Arne
My 2 cents...club sticker op de zijruiten is vet...daarmee laat je zien dat je liefhebber bent. Breezer sticker eraf idd...Seat logo zou ik persoonlijk ook lozen.

Zwarte achterlichten zijn vet, helder heeft iedereen al. Heb zelf ook zwarte Irmscher lichten.

Velgen staan uber trouwens. Maareuh ik lees spoorverbreders...Worden die Ace wielen in 1 offset geleverd of zo? Ben persoonlijk niet zo voor spoorverbreders...

Inderdaad Arne ze zijn er maar in 1 offset ik geloof et 35 ofzo.
Maar die ibiza's hebben achter redelijk dikke schermen dus zit je al gauw dat je 205 bandje een aardig stuk naar binnen staat in je wielkast.
Dat vondt ik geen gezicht en heb achter dus maar spacers geplaatst. ze zijn maar 10 mm hoor breder kan en wil ik niet.
Jouw mening over de clubsticker sluit ik me volledig bij aan.
Het logo blijft zoals gezegd zitten maar er komt of carbo fo op of hij wordt zwart gespoten, wat ik doe moet ik nog ff bekijken.lie
 
Originally posted by mike
Inderdaad Arne ze zijn er maar in 1 offset ik geloof et 35 ofzo.
Maar die ibiza's hebben achter redelijk dikke schermen dus zit je al gauw dat je 205 bandje een aardig stuk naar binnen staat in je wielkast.
Dat vondt ik geen gezicht en heb achter dus maar spacers geplaatst. ze zijn maar 10 mm hoor breder kan en wil ik niet.
Jouw mening over de clubsticker sluit ik me volledig bij aan.
Het logo blijft zoals gezegd zitten maar er komt of carbo fo op of hij wordt zwart gespoten, wat ik doe moet ik nog ff bekijken.lie

Dus je rijdt nu met ET25 achter...Merk je daar nog wat van in het weggedrag?
 
clubsticker op de 8erramen had ik nieteens gezien, kijk, dat is dan wel weer vet!

net zoals die 'renault tuning club' stickers die je op veel 5'jes enzo ziet, om maar een voorbeeld te noemen.

mn buurmeisje heeft een CRX en die heeft ook heel subtiel 8erop CRX club holland staan wat ik wel vet vind, (itt de rest vd auto :p)

ohja, ik ben ook tegen spoorverbreders, maarja, als het niet anders kan moet het maar... :)
 
Originally posted by art`
ik sluit me wel bij bart aan. als je meer gaat doen zoals ramen blinderen of zo'n sport uitlaat. dan wordt het zo'n sjohny bak en dat vind ik eerder goedkoop dan mooi. echt zo patserig. dat vind ik dan zonde. op deze manier zou ik er veel trotser op zijn dan met uitlaat/ bumper / blindeerde ramen.

uitlaat kan ook gewoon mooi zijn, al is het alleen al voor een mooi geluidje... niet? :) geile wagen btw :~
 
Hee daar ben ik weer...ben voor mn werk ff naar Gdansk (Polen) geweest en ben weer terug na een terugvracht in Keulen te hebben opgehaald.
Ook maar voor even want morgenmiddag (vrijdag 28-03) mag ik naar Mallorca ....ow wat een klotebaan heb ik toch :p
Dus mn volgende reply zal zo rond volgende week woensdag zijn ofzo.
Ik moet wat spullen afleveren mar heb de zondag om Mallorca onveilig te maken(maandag pas lossen uiteraard).

De serieuze plannen zijn voorlopig
1 Sportuitlaat van Sebring in het midden vd auto.
2 Voorbumper van Abbes design (erg mooi)
3 Ramen blinderen alleen niet echt heel erg zwart.

De volgorde en tijdsbestek weet ik niet maar ik hou jullie op de hoogte....en post je reacties en opmerkingen maar.
Deze bumper zal er ooit onder komen hoop ik.....
500_Abbes-Ibiza_01-07-03_00_front.jpg
 
Kijk, zo zonder seat logo staat het toch veel vetter?? Die bumper is wel zeer mooi! Doen dus!
 
WOW duidelijk beter :D
als je nou s creatief doet en 1 geheel maakt van de grille? (is maar een idee ;))
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top