Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Komt ie mee als ik alles al heb...lol

Owja hierbij een pic van de kofferbak in huidige staat(dus zonder de install erin)
27391540.jpg
 
Ik wist niet dat je ging kopen ;)

Deze install is 1e op SyS heb je vast wel gezien, is van een maat van me, rechte versterker is een Ground Zero, kostte 400 euro volgens mij, zal wel eens vragen hoe veel die levert, maar iig meer als x-plod (vind ik niks, solly..), die linkse is een Rockford, weet niet hoe duur die was, maar levert iig 600 nogwat watt rms, dik 100 per kanaal..

28.jpg
 
Hmm ben totaal geen fan van Sony X-plod en vind het eigenlijk een beetje zonde van je geld :)

Word wel mooie install zo te zien :)

ICE roels 8)
 
Hheheh leuke installatie, ik zal binnenkort ff foto maken van mn pa zn installatie :D alleen Kicker en RF...
 
Ja t heeft even geduurd maar mn subkist ligt op zn plaats.
Ik ben zelf goed tevreden met t resultaat...zeker omdat het mijn eerste echt serieuze inbouw is.

Er zit dus een Sony subwoofer in en een Sony versterker.
Misschien niet de keuze voor een boomkar(al klapt t aardig) maar t oog wil ook wat he.
Op dit moment zit alleen de sub nog aangesloten want mn deurspeakers moeten nog worden vervangen voor zwaardere exemplaren...

Maar genoeg gebabbel hier zijn de pics:

Hier staat ie in de kamer...(let op mn beertje op de versterker;) )
29390118.jpg


hier op zn plaats met flits(nu lijkt de stof grijs)
29390093.jpg


En zonder flits voor t lichteffect van de neon ( t oog wil ook wat he)
29390101.jpg


Zoals ik al zei ik ben er zeer tevreden mee...wat is jullie mening??

En geen dom geblaat over Sony want dan kom je maar luisteren !!!!
Klinkt gewoon goed strak en diep zoals t hoort.
De versterker is belanrijk maar een goede kist nog vele malen belangrijker hier ben ik dan ook een week mee bezig geweest berekenen, zagen, pas maken afkitten foam erin enz enz enz...
 
Hey, het is echt mooi geworden die achterbak zo, waar woon je eigenlijk ergens, want volgens mij heb ik em zien staan op de staart, Ken dat kloppen?
 
Originally posted by blackX
Hey, het is echt mooi geworden die achterbak zo, waar woon je eigenlijk ergens, want volgens mij heb ik em zien staan op de staart, Ken dat kloppen?

Klopt daar woon ik ...niet verder vertellen he ;)
 
vet gestyled. cker nog niet af?? probeer anders de bedrading mooi weg te werken. heb trouwens nog 2 foto's van je oto @ rosemalen gemaakt. weet neit of je ze wilt..
 
Hmm vind het zonde van je bagage ruimte en zonde van je geld. Dat is mijn mening, maar het ziet er leuk uit. Alleen jammer dat je dan met kofferdeksel open moet rijden :p
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
vet gestyled. cker nog niet af?? probeer anders de bedrading mooi weg te werken. heb trouwens nog 2 foto's van je oto @ rosemalen gemaakt. weet neit of je ze wilt..

Ja leuk stuur ze maar naar mwetering@hotmail.com

En de draden wegwerken kan wel maar wordt lastig met een lekke band want zoals je kon lezen ligt deze onder de kist.
Ik moet dus indien nodig zo de draden los kunnen maken.
 
lol @ Piet :D

ik vin je install wel netjes :) alleen ik denk dat een wat andere kleur blauw wel vetter had gestaan.

mjaah, smaken verschillen eh
 
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar wat heb je nu precies aan audio spul in je auto?
 
Originally posted by mike
Ja leuk stuur ze maar naar mwetering@hotmail.com

En de draden wegwerken kan wel maar wordt lastig met een lekke band want zoals je kon lezen ligt deze onder de kist.
Ik moet dus indien nodig zo de draden los kunnen maken.

yes ik heb ze gemailt. (nog niet maar zo direct wel)

en ja is idd klote dat daar natuurlijk je reserver band ligt. probeer met iets donkers r over heen te tapen naar de zij kant ofzo?
 
Originally posted by Piet
Best een mooie auto maar wel klein.

Ik zou graag de foto's zien van jouw verlengde en verhoogde bus...lijkt me wel tof.
Want jah zoiets moet je dan wel rijden lijkt me ???

Maar goed lekker belangrijke opmerking....wat rij jij dan voor auto ???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top