Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Boeie
idd, achter mag zo dicht als het maar kan :P maar voor max 70% geloof ik en zijkant iets meer...

Ik heb het hier pas geleden met ons pa over gehad (die is ook keurmeester). Hij moest toen naar een opfris cursus voor APK en heeft toen meteen ff wat dingen nagevraagd.

In NL (in Belgie zijn de regels pas drastisch veranderd)

- Ruitensproeier ledjes (lame :P) mogen wel, mits ze niet aanstaan @ keuring :)
- Voorruit moet 25% lichtdoorlaat hebben (vet weinig voor de voorruit, maar goed).
- Voorste zijruiten idem
- Andere ruiten mogen helemaal dicht. (als de achterruit dicht is, moet je een rechterbuitenspiegel hebben)

Daarentegen mag de politie je wel bekeuren als je voorruit verduisterd is (heerlijk die wetgeving hiero 8P )
 
vooruit verduisterd rijd imo niet prettig...
gewoon getint kan wel.

Als (ik zeg als) ik mn oto heb laat ik ook 8er en zijruiten blinderen, maar niet volledig...
 
Originally posted by mendophir
ik krijg er een stijve van, bart en ik hebben namelijk altijd dezelfde mening

offtopic:beetje vlieft op bart:rolleyes: :P 8P


ontopic: ding wordt echt gaaf, leuke achterbumper uitgekozen, alleen daarmee word een midden-eindemper beetje moeilijk ofnie?
 
Originally posted by Boeie
vooruit verduisterd rijd imo niet prettig...
gewoon getint kan wel.

Als (ik zeg als) ik mn oto heb laat ik ook 8er en zijruiten blinderen, maar niet volledig...

neej volgens mij ook niet echt, maar het MAG van het RDW wel :)
 
Idd, ruiten zijn niet veprlicht, dus ook als de politie je aanhoudt, gewoon ramen naar beneden draaien, en weer wegrijden.;
 
Sorry hoor ff vergeten!!

Jawel na iets meer als een jaartje trouwe dienst gaat mijn Ibiza de deur uit.

Maar niet getreurd er komt eenzelfde voor terug alleen dan met een 1.8 Turbo.....een Cupra dus.
Ik ben helemaal happy en ik krijg m de eerste week van december.
Hij is 2 jaar oud en heeft 33K gereden echt helemaal te gek.

Pic (sorry voor t formaat)
932825_65GKGP.jpg
 
wat is nou het verschil tussen deze cupra en je oude ibiza qua motorvermogen? Vind je Ibiza er beter uitzien moet ik je eerlijk bekennen...
 
Zegt een turbo niet genoeg?
Standaard zwaar geknepen turbo leverd over het algemeen een vermogens winst van miniaal 40 pk oid.
Verder heb je dan ook nog eens een stuk meer door acceleratie kracht. Dus van 80 tot 120 sprint

En je kan nog is leuke dingen met de turbo doen. Open dumpvalve , turbo druk opschroeven etc etc
 
Originally posted by JohnB
Zegt een turbo niet genoeg?
Standaard zwaar geknepen turbo leverd over het algemeen een vermogens winst van miniaal 40 pk oid.
Verder heb je dan ook nog eens een stuk meer door acceleratie kracht. Dus van 80 tot 120 sprint

En je kan nog is leuke dingen met de turbo doen. Open dumpvalve , turbo druk opschroeven etc etc

Jij snapt m John

Het grootste verschil is dat ik van 75 PK overga naar 157 PK :eek:

Meneer Eric vindt je de huidige velgen op de Cupra niet mooi neem ik aan??
Zijn de standaard Cupra velgen,mijn eigen velgen komen eronder.

33340662.jpg


Ook het interieur is veel luxer met oa airco, halflederen bekleding
electrisch bediende en verwarmde spiegels.
En misschien dat de specialpaint tankdop meegaat moet ik nog ff bekijken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top