Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Velgen vind ik jusit wel tof die 16 inchjes.... Een van de mooiere srd velgen op een auto. Maargoed. Die andere zijn ook leuk, maar dat komt vooral door het formaat en odmat ze wat opener zijn.

Ik vind zo'n cupra altijd wel ok, goed werk!
 
goed plan mike... nu heb je wat meer 'recht' om je auto ook optisch gruwelijk te verbouwen... anders heb je echt die 'belgenstijl' >> gruwelijk optisch verbouwde auto's met een 1.4i met 60 pk erin ofzo, die dan 0-100 in 17 seconden doen ofzo 8P
 
Originally posted by Vassago


Die tankdop zou ik maar laten zitten op je oude ibi trouwens :)

Hehe, dat dacht ik dus ook al :)

Als je die velgen er onder gooit heb je gewoon een hele mooi + vlotte auto. Verder niks meer aan doen :W
 
Originally posted by Boeie
goed plan mike... nu heb je wat meer 'recht' om je auto ook optisch gruwelijk te verbouwen... anders heb je echt die 'belgenstijl' >> gruwelijk optisch verbouwde auto's met een 1.4i met 60 pk erin ofzo, die dan 0-100 in 17 seconden doen ofzo 8P


vind ik echt lomp, vond het bij je 'oude' ibiza al lomp, heb het daar nooit zo op. bij top gear ook ooit eens, groepje saxo's zagen er superbruut uit, maar bleken allemaal de 1.1 of 1.4 te zijn. vind het een beetje van ik wil wel maar ik kan niet. vind cupra dus een SUPER-keuze :P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Leuk plan... Jij had toch geen snelle auto nodig? :rolleyes:

Heb ik ook niet want 3 van de 5 dagen in de week staat hij stil op de zaak.

Spiegels van deze blijven zitten ik koop misschien electrische m3 spiegels omdat de orginele ook electrisch zijn.
Koplampspoilers (geen booskijkers) komen er ook wel weer op dat zijn de bedragen niet.
Raamband en stickers komen er ook wel weer op....maar eerst raampjes weer tinten(hopen op een demodag ;) )

@ Boeie
Beetje onzin zeker als je de ware reden van die trage belgen er niet bijzet.
In België wordt je belast naar het aantal PK's die je auto heeft.
Logisch dat ze dus alleen optisch tunen want motorisch tunen betekend meteen dat je je krom mag betalen aan tax.
In België overtreft men elkaar met optische tuning (die ook mij soms te ver gaat) ipv met grote vermogens.
 
ja maar je snapt mijn referentie denk ik niet...

wat heb je aan een auto met vette spoilers/velgen/etc als er maar zo'n tamme motor in ligt?

"Schapen in wolfskleren" wordt het ook wel genoemd, en dat vind ik veel te overdreven en niet mooi...
Hoe ga je je eigen auto btw verkopen? lijkt mij lastig om een auto waar wat dingen aan veranderd zijn te verkopen...
Je had toch ook andere achterlichtunits? en je ICE, wat doe je daarmee?
 
Originally posted by Boeie
ja maar je snapt mijn referentie denk ik niet...

wat heb je aan een auto met vette spoilers/velgen/etc als er maar zo'n tamme motor in ligt?

"Schapen in wolfskleren" wordt het ook wel genoemd, en dat vind ik veel te overdreven en niet mooi...
Hoe ga je je eigen auto btw verkopen? lijkt mij lastig om een auto waar wat dingen aan veranderd zijn te verkopen...
Je had toch ook andere achterlichtunits? en je ICE, wat doe je daarmee?

Ik snap de referentie wel maar t is gewoon een foute mening imn mijn ogen.
Met weinig vermogen zijn spoilers niet toegestaan.
Maar goed whatever....

ICE en lexuslook lichten worden overgezet op de cupra, dit was ook een eis van mij.
Je krijgt geen donder extra bij inruil maar hun verkopen hem wel duurder omdat er dure velgen onder zitten.
Stereo inbouwen kan nog leuk worden er zit een compleet ingebouwd standaard radio systeem in en geen ruimte voor een normale autoradio.

En idd is de 1.4 ingeruild op de Cupra
 
Originally posted by mike
Ik snap de referentie wel maar t is gewoon een foute mening imn mijn ogen.
Met weinig vermogen zijn spoilers niet toegestaan.
Maar goed whatever....
dus ik mag geen eigen mening hebben? :)

nee maar kijk, waar zijn spoilers voor bedoeld? juist, downforce.
een vette bodykit is mooi, maar wat heb je eraan als je niet een snelle auto hebt?
en het belgenvoorbeeld, is een goed voorbeeld ;) ik weet heus wel dat ze daar meer moeten betalen dan, maar hou je auto dan gewoon wat meer standaard...

bovendien, we leven hier in NL en niet in belgië. dus IK vind het redelijk fout... wat jij vind, staat daar weer buiten ;)

Maargoed... auto ingeruild dus, tja, wel jammer van je ramen :P
 
BelgenTuning is gewoon fout kom op Mike. Katslelijke bakken. AL zouden ze nou nog mooi optisch tunen, maar zelfs dat lukt in 90% van de gevallen niet (behalve soms op cleaned.be)
 
Tuurlijk is 80 % van de belgische auto's fout maar er rijden ook absolute juweeltjes rond.

Iedereen heeft recht op zijn mening.....ja Boeie jij ook :x
Maar dat neemt niet weg dat ik sommige belgische auto's lelijk vindt, maar de kwalitiet van de afwerking zeer hoog is.
Zoals bijvoorbeeld weggewerkte bumpernaden e.d
 
maar tging mij meer om het 'recht' van:

"alleen je auto vet optisch tunen als je ook een leuke motor/etc hebt"
 
Originally posted by mike
Ik snap de referentie wel maar t is gewoon een foute mening imn mijn ogen.
Met weinig vermogen zijn spoilers niet toegestaan.
Maar goed whatever....


Je krijgt geen donder extra bij inruil maar hun verkopen hem wel duurder omdat er dure velgen onder zitten.

das geen foute mening... een bebloembakte auto met een 1.4 is gewoon ''ik wil wel maar ik kan niet''.

en dat je er niks meer voor krijgt als je hem inruilt is toch logisch.. bijna niemand wil die rommel op zijn auto. en autoverkopers proberen hem duurder te verkopen door de velgen, maar meestal lukt ze dat echt niet.. maar het is het proberen waard he.
 
Originally posted by bert!
en autoverkopers proberen hem duurder te verkopen door de velgen, maar meestal lukt ze dat echt niet.. maar het is het proberen waard he.

Onder het motto: als je het niet vraagt zal je het er ook niet voor krijgen :!
 
Originally posted by bert!
das geen foute mening... een bebloembakte auto met een 1.4 is gewoon ''ik wil wel maar ik kan niet''.

en dat je er niks meer voor krijgt als je hem inruilt is toch logisch.. bijna niemand wil die rommel op zijn auto. en autoverkopers proberen hem duurder te verkopen door de velgen, maar meestal lukt ze dat echt niet.. maar het is het proberen waard he.

Gek he maar op de meeste auto events krijg ik toch een heel ander idee.

Smaak is persoonlijk maar IK vindt het argument "ik wil wel maar kan niet" nergens op slaan.
Waarom zou een 1.4 geen spoiler mogen hebben(puur voor de optiek) alsof je per se 200+ PK moet hebben om een spoiler te monteren.
Want ja dan heb je downforce nodig 8P we zitten niet op zandvoort ofzo.

De Cupra koop ik ook niet puur voor de motor maar meer voor de toegevoegde luxe zoals de airco halflederen stoelen en electrische spiegels.
Als dit ook op een 1.4 leverbaar was geweest had ik m ook gekocht.
 
Originally posted by mike
Gek he maar op de meeste auto events krijg ik toch een heel ander idee.

Smaak is persoonlijk maar IK vindt het argument "ik wil wel maar kan niet" nergens op slaan.
Waarom zou een 1.4 geen spoiler mogen hebben(puur voor de optiek) alsof je per se 200+ PK moet hebben om een spoiler te monteren.
Want ja dan heb je downforce nodig 8P we zitten niet op zandvoort ofzo.

De Cupra koop ik ook niet puur voor de motor maar meer voor de toegevoegde luxe zoals de airco halflederen stoelen en electrische spiegels.
Als dit ook op een 1.4 leverbaar was geweest had ik m ook gekocht.

Ik ben het hier totaal niet mee eens :) Lach me altijd dood op 'meetings' waar 1.6jes met veel vleugels en poes pas staan .. Doe mij dan maar een minder 'verfraaide' écht snelle oto :)
 
Waarom? Je mag toch maar maximaal 120...

Als ik strax me oto heb word hij uiterlijk super gaaf en motorisch misschien maar een beetje gekietelt maar ik hoef echt geen tune beurt van 10.000 euro ofso...

Zolang het maar 160 gaat vind ik het best , is mooie snelweg snelheid :)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Waarom? Je mag toch maar maximaal 120...

Als ik strax me oto heb word hij uiterlijk super gaaf en motorisch misschien maar een beetje gekietelt maar ik hoef echt geen tune beurt van 10.000 euro ofso...

Zolang het maar 160 gaat vind ik het best , is mooie snelweg snelheid :)
het gaat er natuurlijk ook vooral om hoe snel je op die snelheid komt he, niet alleen om de topsnelheid...

en ik vind die schapen in wolfskleren ook echt te erg :r
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top