Scoot'Up CD 7 april bij de platenzaak powered by ST.net

Iedereen is denk ik wel bekend met de 'Explosive Car Tuning CD's'.

Vanaf 7 april is nu ook de Scoot'Up CD verkrijgbaar bij de platenzaken !
De beste jumphits gemixt door PatB, dus voor elke jump- en scooterliefhebber dé wannahave !

scoot'up4.jpg

ST.net doet hiervan een groot deel van de promotie en binnenkort ook @ TMF te zien etc.

PS: het is niet nodig dit topic te verpesten met een discussie of je nu wel of niet van Jump houdt !

Advertisement - register to remove this

ZIPSP|Castrol said:
Zoals ik al zei: nofi. Ik begrijp opzich best waarom je/jullie/men dit doet, maar het bevestigd imo een beetje de vooroordelen die er over 'ons' zijn. Terwijl ik over 't algemeen het niveau hier van Scooterforum/-tuning hoger vind liggen.
Het is meer in 't straatje van scooter-freaks om 't misschien duidelijker te maken. Snap je?

Ach, ik houd 't bij 't Magazine; eindelijk een beetje kwaliteit.:*
dat jij liever een pro denkt te zijn
en dat SF meer straatrijders zijn
maakt ons nog geen breezers

btw
valt dit ook ergens te downloaden?

Wat denk je zelf?

Dit word mogelijk gemaakt voor een groep geintresseerden en dan gaat jan alleman het weer ff downloaden.

Pitt.Bul.SR.WWW said:
dat jij liever een pro denkt te zijn
en dat SF meer straatrijders zijn
maakt ons nog geen breezers

btw
valt dit ook ergens te downloaden?
Het is de bedoeling dat er wat op verdient wordt, wat waarschijnlijk ook ten goede van scooterforum.net zal komen.

PS Dit is dus wat ZIPSP|Castrol bedoeld qua niveau en zulke vragen.

Vroege 1 april grap? :P

Maar iig, komt er ook een digitale verkoop van de cd? Dan kan ik hem tenminste op mijn MP3 speler zetten. Om nou weer mijn Disckman mee naar school te nemen is ook weer zo wat....

deze cd is door de resident van THE SITE gemixt pat b off course...
het is zeker een goede dj dus ik twijfel er niet aan of dat die cd miss tegenvalt...

Dit is oorspronkelijk NIET het idee van ST.net en ook NIET van explosive cartuning, verder ga ik geen namen noemen omdat ik geen discussie wil, ik hoop alleen dat het wel goed gaat komen zoals het bedoeld was

DeJongH, er wordt al aangegeven dat ST.net er niks op verdient, dit duuwt explosive cartuning in zn broek, terwijl dat niet de bedoeling was maja

goed idee, beter goed gepikt dan slecht bedacht :)

Een van de weinige cds die ik orgineel ga kopen... en natuurlijk gelijk naar scootertuning.net gaan, anders heeft de cd nog niet bereikt wat Razma wilt ;).

vind het een beetje jammer dat ze dan 1 scoot zo uitvergroot op de voorkant zetten...en niet verkeerd bedoeld voor de eigenaar ervan natuurlijk maar ik had dan eerder een 'vetere'verwacht wat natuurlijk helemaal van smaak afhangt.... hoop niet dat dit de echte hoes gaat worden, beter denk ik stuk of 3 van de allermooiste scoots die dr zijn....:P

en tsjah jump..ik zie darkraver of kicke dus niet als jump...dit is meer een jump-cd met téveel commerciele shit erop zodat het ook onder de ballies verkoopt.
en tog denk ik dat ik m wel ga kope!!
greetz ken

Back