Scoot'Up CD 7 april bij de platenzaak powered by ST.net

Iedereen is denk ik wel bekend met de 'Explosive Car Tuning CD's'.

Vanaf 7 april is nu ook de Scoot'Up CD verkrijgbaar bij de platenzaken !
De beste jumphits gemixt door PatB, dus voor elke jump- en scooterliefhebber dé wannahave !

scoot'up4.jpg

ST.net doet hiervan een groot deel van de promotie en binnenkort ook @ TMF te zien etc.

PS: het is niet nodig dit topic te verpesten met een discussie of je nu wel of niet van Jump houdt !

Advertisement - register to remove this

Leuk idee dit :)
Brengt vast heel wat centen binnen om nieuwe dingen te organiseren en sponseren!

Toevallig geen marketing consulent nodig? :p

DME3 said:
Leuk idee dit :)
Brengt vast heel wat centen binnen om nieuwe dingen te organiseren en sponseren!

Toevallig geen marketing consulent nodig? :p

hehe, dat is voor StartStop Records :*
Wij doen ons best voor promotie etc ;)

Ze hebben ons benaderd nadat ze niet-100%-eerlijke ervaringen hadden met een andere website oa en ST.net als referentie was opgegeven door verschillende importeurs en andere branche-bedrijven.

maar het initiatief, idee, opzet en uitwerking is van hen uiteraard !
en aangezien ST.net een 'beetje' into het scooterwereldje zit was de link geloof ik snel gemaakt... :W

Uiteraard is het wel de bedoeling dat de CD door meerdere portaalsites en/of jongerensites gepromoot zal worden !

ik vind het opzich best een vet idee..

alleen ben ik bang dat ST.net Tè commercieel gaat worden. Dat het in iets teveel wereldjes thuis gaat horen, ipv alleen de scooterscene.

verder wel respect dat je dit allemaal voor elkaar krijgt hoor...

Whoa! Ze kunnen tegenwoordig echt niets beters verzinnen! :P

Toch wel lief dat ze ook aan scooter liefhebbers denken! En niet alleen aan die Explosive Car TUning CD of wat het ook is. :)

Vett! :D

ik had niet gedacht dat er daar zoveel vraag achter was en zeker niet in holland (jump in holland weer iets nieuws :p) vind het id heel origineel en eindelijk denken ze eens aan de scooterliefhebbers.
Het feit dat ze ons in een hokje steken... dat doen ze nu al, we worden soms half als misdadigers aanzien omdat we graag onze scoots opfokken voor naar meetings te gaan en toch blijf je maar commentaar hebben...
Dit is natuurlijk mijn ervaringen hier in België.

Cd ook verkrijgbaar in België hé Razma? :*

Geweldig vet idee weer :)
Helemaal jump fan en vind het heel tof dat mijn grootste hobby nu ook nog eens gecombineerd word met mijn muziek :D

Tis zker vet dit :W

Toevallig dat kenny laatst tegen mij zei toen ik explosive car tuning had op staan : dat valt me vies tegen :D Ik zei al dat het jammer was dat er geen scooter cd was :P Toeval denks.. Of heeft kenny hier stiekem wat mee te maken?

Wat zal de richtprijs gaan worden? En wanneer komt hij waarschijnlijk uit..Zijn de vorderingen al ver? Zoals liedjes gemixt e.d. :)

Ik hoor et.. Verder zker tof! :)

edit: na beter lezen zie ik dat hij 7 april uitkomt :*

Vet eeh, kga er naar uit kijken , kvind de Explosive Car Tuning ook altijd wel vet, Dus dit zal ook goed worre :D , wanneer zal de Cd uitkome?

Edit: Kzie het al 8P

ik vind het ook wel vet en leuk, maar idd vind het proffesionele opzicht van scootertuning weer een noobgehalte krijgt, meer een cd voor zx en tecnigasmannen

Lieke said:
ik had niet gedacht dat er daar zoveel vraag achter was en zeker niet in holland (jump in holland weer iets nieuws :p) vind het id heel origineel en eindelijk denken ze eens aan de scooterliefhebbers.
Het feit dat ze ons in een hokje steken... dat doen ze nu al, we worden soms half als misdadigers aanzien omdat we graag onze scoots opfokken voor naar meetings te gaan en toch blijf je maar commentaar hebben...
Dit is natuurlijk mijn ervaringen hier in België.

Cd ook verkrijgbaar in België hé Razma? :*
Jip jump word in Nederland steeds meer gewardeerd. Alleen dansen wij er wel niet zo gek op als jullie ;)

Verder leuk initiatief en weer wat reclame voor scooterforum. Ik hoop alleen niet dat het forum te bekend word en het dalijk het soort volk gaat aantrekken als op s-f.nl en daarmee het niveau keldert van het forum.

Back