Premium Users April prijsje !

Wat zijn ze mooi !
De nieuwe Stage6 Styling Parts CNC gefreesde remvloeistofdeksels...
... en je kan er zelfs twee winnen !

Hoe? gewoon premium zijn en je maakt vanzelf kans !

ssp_remvloeistofdeksels.jpg


PS: het zijn de zilvere, de blauwe kan je ook winnen.. maar dan bij de loterij op Lelystad !

Ow ja.. wie in april nog premium wordt maakt ook nog kans op deze april prijs ! Maandag 25 april vind de trekking plaats onder de dan huidige premium members!
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

... en voor wie in april premium wordt... die maakt mee kans voor de prijs in mei !
(uiteraard alle andere premiums ook..)

... en dat is de nieuwe CMS X-artic helm !!!!
cms_helm.jpg


Gewoon een VETTE helm ! Europese motorkeuring ('05) en de winnaar mag zelfs nog de kleur (zwart of blauw) én de maat kiezen !!! Voor een kleine meerprijs ook nog met een ander vizier extra (spiegel, blauw, geel of smoke !)

Hij staat zelfs nog geeneens op de CMS site (www.cms.pt) zo nieuw is het design etc
en allemaal mogelijk dankzij www.pepeparts.nl !!
 
zooow vetjes inne.

Komen echt leuke dingen om toch maar premium te worden.
Vind dat jullie goed op weg zijn (slijm slijm:P)

Maar wel leuk dat je nu ook een helm kan krijgen :D
 
jammer dat dankzij deze acties steeds meer mensen premium worden :rolleyes:
duurt vast niet lang meer, zijn erzoveel mensen premium zodat er van hun 'contributie' en complete scooter verloot kan gaan worden 8):+
 
heeey ff een vraagje ik heb een zip sp heb het grimeca remsysteem zijn ze daarvoor ook beschikbaar? weet jullie ook war ik die kope ken sie se aleen voor aerox enzo thanx
 
swaar relax weet je ook waar ik die gewoon kan bestellen? want ik heb ook een aerox maar wil ze voor me zip sp hebben. en mijn scooterdealers in de buurt hebbe er nog nooit van gehoord. de dombo's
 
helaas geen omkoop mogelijk ;)

De prijzen staan ondertussen in de wachtrij... ook voor juni hebben we een hele mooie prijs !!!!!
 
Back
Top