Scoot'Up CD 7 april bij de platenzaak powered by ST.net

Iedereen is denk ik wel bekend met de 'Explosive Car Tuning CD's'.

Vanaf 7 april is nu ook de Scoot'Up CD verkrijgbaar bij de platenzaken !
De beste jumphits gemixt door PatB, dus voor elke jump- en scooterliefhebber dé wannahave !

scoot'up4.jpg


ST.net doet hiervan een groot deel van de promotie en binnenkort ook @ TMF te zien etc.


PS: het is niet nodig dit topic te verpesten met een discussie of je nu wel of niet van Jump houdt !
 
Advertisement - register to remove this

whoei

de CD is in de charts binnengekomen op 15, verkoop gaat super en vanaf morgen kan je'm ook hier via het forum bestellen !!!
 
Ze zijn dus nu ook gewoon te koop via het forum voor 16,95 + 1,28 verzending én twee gratis st.net stickers (in de gewenste kleur) !

Hoe werkt het ?
Maak 18,23 Euro over op rekening nr. 53 31 37 314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro - Aalst) en PM of mail (info@ScooterTuning.net) je adresgegevens + naam waar de CD heen moet.

Als het geld ontvangen is wordt hij meteen naar je opgezonden en heb je 'm een dag later in huis mét de gratis stickers !
 
ZIPSP|Castrol said:
Ik vind 't opzich een leuk initiatief, maar 't stopt de 'scooterrijders' gelijk weer in een bepaald hokje.. Een soort Breezer-gehalte om 't zo maar te zeggen.
Want ik denk dat veel mensen 't ook met me eens zullen zijn dat 'Explosive Car Tuning' giganitische foute CD's zijn.

nofi, maar vind 't een beetje jammer.:*
en hoopt dat er mensen zijn die me begrijpen


ben ik het er wel mee eens.

NU lijkt het alsof alle scooter tuners "JUMP" luisteren.
 
Back
Top