scootparts

Status
Not open for further replies.

Pizzano

van die growtn´ ?
heeft iemand enig id. of ze bij scootparts ook vakantie hebben? waardoor het misschien nog langer duurt als anders...
smile.gif


thx.
 
Advertisement - register to remove this

bij de c20 van mij ging het ook wel goed, maar nu wil ik een paar schokdempers kopen voor de zip, maar omdat bijna alles dichtzit ivm vakantie, d8 ik, misschien zit scootparts ook dicht.

naja ik zie wel.

thx
 
mijn lekke TP veer ligt ook bij scootparts
smile.gif
krijg binnekort een nieuwe hoop ik. bij de race in arkel nog met marcel staan ouwehoeren. koop bij scooterparts een set REIGER veren voor je zip. kost de helft van een RS24 set en is 10x beter. usaro exclusivo per circuit enzo.. mail marcel maar es.
smile.gif
 
Had een HPI binnenrotor besteld, maar was kwijtgeraakt door die K*T PTT.
Was vooruit betaald, maar krijg nu me geld gelukkig terug.
Alleen had ik de laatste Bin. rotor en moesten ze weer opnieuw besteld worden in belgie en dat kon nog wel eens 2 maanden duren ivm vakanties....
frown.gif
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Scootparts is aan het verhuizen, staat behoorlijk duidelijk op de site vermeld...

Greetz.

Verhuizing is onderhand al achter de rug
wink.gif
...

Greetz
 
kheb ze al gemeeld, is idd geen probleem, ze zijn gewoon open in de vakantie.

ik zal eens vragen naar die reiger veren, eens kijken of dat wat is
smile.gif
 
Originally posted by Stealth^:
Scootparts is gewoon brak als het om service gaat.

NOT! net een mailtje van marcel gehad. Mijn TP veer is lek en matton geeft niet thuis ivm garantie (leiers). Marcel gaat op zijn kosten met een revisie set van TP de veer maken... da's dus WEL netjes.
 
Originally posted by scooterracer:
kheb ze al gemeeld, is idd geen probleem, ze zijn gewoon open in de vakantie.

ik zal eens vragen naar die reiger veren, eens kijken of dat wat is
smile.gif

Ik had ze ook gemaild over die reiger veren.
Een achterveer van Reiger voor een Aerox gaat ong. 750,- kosten. Maar het gaat nog maanden duren voordat ze Reiger_veren gaan leveren.
 
ok scootparts roelt!

smile.gif

eergister vertanding besteld... nu binnen en ik heb nog niet eens betaald
biggrin.gif
net maar ff meteen het geld overgemaakt!
 
Originally posted by jorick:
NOT! net een mailtje van marcel gehad. Mijn TP veer is lek en matton geeft niet thuis ivm garantie (leiers). Marcel gaat op zijn kosten met een revisie set van TP de veer maken... da's dus WEL netjes.


Nee, dat valt inderdaad niet tegen...

Greetz.
 
scootparts is gewoon goed, als je 's avonds een mail stuurt heb je de volgende middag antwoord, en ze kunnen aan veel onderdelen komen, ook al staat ze niet op de site, aangezien er voor mijn brommer weinig te krijgen is op inet vraag ik het, en dan kan hij er aan komen........
ook de levering is snel, zaterdagavond laat besteld, dinsdagochtend in huis, netjes
 
Ik ben zeer tevreden over scootparts, ik heb altijd snel een mailtje trug, vaak binnen een paar uur. Heb ook de onderdelen snel binnen, als ik een onderdeel wil die niet op hun site staat mail ik ze eventjes, en kreeg hem alsnog ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top