scootin

JohnB

ik bedoel maar
In de scootin van deze maand(mei) zag ik de uitlaat teststaan maar als ik me niet vergis is dit de 70cc versie van yasuni en die wordt getest op een 50cc.Gek he dat ie dan wat mindere prestaties heeft dan de andere geteste uitlaten
dit bewijst maar weer hoe triest die scootin gasten zijn
 
Advertisement - register to remove this

mwoah, scootin zuigt nog geeneens zo heel erg, ze hebben per slot van rekening een schakelbrommer test gedaan met een zeer goede uitkomst, owjah, waar blijft die test btw??
smile.gif
 
ze testen die dingen op 50cc, omdat het gros van de mensen die dat blad koopt 50cc en entgrenst rijdt.

daarom is het voor hun niet interressant om te kijken of ie het goed doet op 70cc.

en een 70cc uitlaat kan het met geluk ook goed op je 50cc doen.

Ik denk dat jij zelf waarschijnlijk ook met 50cc rijdt.
 
denken moet je aan mensen over laten die ervoor betaald krijgen dit was alleen maar om aan te geven wat een nerds het zijn bij die scootin
ps ik heb evo 70 met c16 en nog meer van die grappemakerij
 
ik vind de scootin' best meevallen hoor,misschien klopt het wel niet allemaal wat ze schrijven,maar voor de nieuwtjes enzo is het wel ok en die brieven zijn ook altijd wel leuk, van die gasten die zeggen dat ze 120 gaan met een race bougie enzo
wink.gif

hier zijn volgens mij ook al eerder een paar topics over geweest (kun jij niet weten,want je bent net nieuw op dit forum)
 
ik zie het blad echt met grote stappen achteruit gaan als ik vergelijk met vorig jaar...begi steeds meer op scooterexpres te lijken

ze zullen nooit meer een scooter vet lopen afkraken ofzo...beetje lame, mja, veel abbo's, veel geld, en ze worden zo commercieel als de pest, tis dat ik em gratis meeneem bij me dealer, maar anders zou ik em echt niet kopen, en zou ik er spijt van krijgen als ik er een abbo op genomen had (vorig jaar en dat jaar ervoor wel)
 
"Vroeger" hadden ze inderdaad nog wel leuke artikelen, zoals "Xtreem veel power" en die Kawaprila.
Nu is het gewoon allemaal onzin over injectie en zuinig rijden blablabla...
 
ja nu je het zegt.. begint idd. aardig veel op scootXpress te lijken
frown.gif
hmmm ook geen uitlaat test meer, tenminste niet zoals vorig jaar. nu misschien een in de 2 maand ofzo. tis dat er elke maand een (foto)reportage in staat v/d scooterraces, maar anders had ik m´n abbo ook allang opgezegt.
 
tIM: je hebt 100% gelijk, paar jaar terug was het nog wel een tof blad, maar het in nu gewoon bijna een duf reclameblad...

Wel jammer, maar soms zitten er nog wel leuke artikelen tussen, zo ook de info over injectiemotoren, maar dat weet je na 1x ook wel en zij zetten het er elke maand weer in
frown.gif
 
Originally posted by Ogre:
"Vroeger" hadden ze inderdaad nog wel leuke artikelen, zoals "Xtreem veel power" en die Kawaprila.
Nu is het gewoon allemaal onzin over injectie en zuinig rijden blablabla...

Sander begint de Rally ook steeds mooier te vinden
biggrin.gif
biggrin.gif


Ow ja dat is niet het topic
smile.gif


Scootin' mja, leuk voor de scooterfoto's, niet voor de technische informatie. Maar ja ik ken meer slechtere bladen dan betere, dus weinig keus....:|
 
Jah, Scootin' was ooit beter... of leek dat alleen maar, omdat ik er geen zak verstand van had? Tja, tis maar hoe je het bekijkt...

Ze hebben nog steeds goede reportages hoor: Chupa Chups MHR SP-tje vond ik wel vet...

Haal tegenwoordig de nieuwtjes niet echt meer uit Scootin' dus lijkt het sowieso een stuk duffer te worden...

Lezersbrieven vond ik ooit interessant, tegenwoordig lees ik ze niet meer... niet interessant...

Greetz.
 
Tja, dat Scootin' en ScooterXpress op elkaar lijken is niet zo moeilijk :eek:)

ScooterXpress werd vorig jaar overgekocht door Scootin'... dus de link is niet ver te zoeken...
 
Back
Top