Decembernummer Scootin'...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ik heb het nieuwe nummer alweer gelezen, en ik moet zeggen; ziet er erg goed uit... Raymon vertelde me dat ze een hoop gaan veranderen, en dat is in positieve vorm gebeurt...

Een aardig artikel over tuningparts & een artikel over binnenrotor-montage + een mooie Special...

Waarom ik dit vermeld? Als er altijd negatief commentaar wordt gegeven, mag er ook eens een complimentje worden uitgedeeld...
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb de Nieuwe scootin ook gisteren ontvangen,zag er goed uit:)
Vooral de 24 page special TUNING page;)
Stonden een paar mooie dingen in,jammer dat de Muggenzifsters STEEDS korter word,vind ik 1 van de beste dingen van dit blad.

Er staan ook nog mooie uitlaten 1,1 daar van viel me echt op,Merk Athena een goudkleurige uitlaat....zit er heel mooi uit.presetatie's weet ik niet,iemand daar info over?

Ik vind het echt een TOP blad,ben er abonee op..
 
Jongens mag ik jullie er op wijzen dat er copyright rust op Scootin' en dat kopiëren of scannen dus illegaal is als er geen "kopieerrechten" moeten betaald worden. Het openbaar maken of verspreiden van deze kopieen is zelfs strafrechterlijk verboden. Er staan geldboetes en zelfs gevangenisstraffen op. Ik kan jullie zelfs vertellen dat we al iemand eens 2000 Euro schadevergoeding hebben doen betalen voor het onrechtmatig kopiëren en verspreiden van een artikel uit Scootin'.

raymon
 
Back
Top