Decembernummer Scootin'...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ik heb het nieuwe nummer alweer gelezen, en ik moet zeggen; ziet er erg goed uit... Raymon vertelde me dat ze een hoop gaan veranderen, en dat is in positieve vorm gebeurt...

Een aardig artikel over tuningparts & een artikel over binnenrotor-montage + een mooie Special...

Waarom ik dit vermeld? Als er altijd negatief commentaar wordt gegeven, mag er ook eens een complimentje worden uitgedeeld...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Raymon
Jongens mag ik jullie er op wijzen dat er copyright rust op Scootin' en dat kopiëren of scannen dus illegaal is als er geen "kopieerrechten" moeten betaald worden. Het openbaar maken of verspreiden van deze kopieen is zelfs strafrechterlijk verboden. Er staan geldboetes en zelfs gevangenisstraffen op. Ik kan jullie zelfs vertellen dat we al iemand eens 2000 Euro schadevergoeding hebben doen betalen voor het onrechtmatig kopiëren en verspreiden van een artikel uit Scootin'.

raymon

aller eerst mijn complimenten voor deze verbetering. En dat racertje van Mk moeten jullie echt gaan testen. Dat ding ziet er oppergeil uit.

Ps. was die gene toevallig die jonge met een website van schakels ofzo? Die stond nog in jullie rubriek cyberscoot.
 
ik naar de winkel gesjeest voor de nieuwe scootin, dus ik vraag aan die gast: Is het de allernieuwste, zegt ie jah dacht het wel.

Was het dus het november nummer, maarja toch wel weer wat leuks om te lezen :) Over de nieuwe NRG en die streetmagic...
 
Originally posted by Thomas
ik naar de winkel gesjeest voor de nieuwe scootin, dus ik vraag aan die gast: Is het de allernieuwste, zegt ie jah dacht het wel.

Was het dus het november nummer, maarja toch wel weer wat leuks om te lezen :) Over de nieuwe NRG en die streetmagic...

staat toch op de voorkant :P

ik heb em lekker wel, en die raymonpooster hangt natuurlijk gelijk boven men bed :)
 
Nou ik heb 'm dus net gelezen, en ik moet zeggen, complimenten! :) Blad is er echt stukken op vooruit gegaan, en ook een leuk stukkie van jou, Raymon, over dat racen op die Thoms scooters. Ga zo door zou ik zeggen :W
 
Originally posted by Lieuwe
Bij de Bruna in Leeuwarden @ Station ook al niet :'(

:D


hmz vandaag was hij er wel.... ik lees daar altijd de scootin, als ik naar skool ga, moet ik altijd w8en namelijk op de bus, staat wel mooi artikeltje in over schakels, alleen ze vonden dat die derbi drd niet goed remde met 2schijfen... zeggen ze later dat het remreservoir lek was, ja vind je het raar... maar ik was net bij die ontsteking page... maar toen moest ik naar de bus, k zal morge ff verder lezen:D
 
Vriend van me op school had em ook al, ff gelezen en dacht al meteen dat dit een van de weinige scooti'ns is waar ik niet 10 blz over sla omdat het totaal onintressant is.
Ook viel mij die KRD cilinders op [alleen 50cc d8 ik], en die Derbi senda met dubbel schijfrem aan het voorwiel :~ ...

ga zo door :)

p.s: Ook wel lollig die reportage met Raymon op het circuit :)
 
iemand bij mij op school, jaren lang trouw scootin lezer en gelover van hun verhalen; legde mij vandaag op school uit dat het een superslechte scootin was :D, dus hij moet wel heel erg goed zijn :D...


(gozer vond heel lang dat hebo een stomme keuze was, ik moest shot op m'n cilinder doen, dat was pas koppel)
 
Back
Top