Decembernummer Scootin'...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ik heb het nieuwe nummer alweer gelezen, en ik moet zeggen; ziet er erg goed uit... Raymon vertelde me dat ze een hoop gaan veranderen, en dat is in positieve vorm gebeurt...

Een aardig artikel over tuningparts & een artikel over binnenrotor-montage + een mooie Special...

Waarom ik dit vermeld? Als er altijd negatief commentaar wordt gegeven, mag er ook eens een complimentje worden uitgedeeld...
 
Advertisement - register to remove this

Hmm. Ik weet dat ze kriktiek hebben gehad maaar dat ze het zo serieus gaan nemen. Elke keer tot nu toe toen ik de scootin'opensloeg, ergerde ik me dood aan die shit, van al die gasten daar die niets anders konden aanbevelen dan een NRX en alles polini. en dan nog die irri lezersbrieven met die onmogenlijke verhalen en die ene ED die elke keer naar dat blad schreef. IK heb het november nummer gister gekocht Stom stom :p.

maar jah.
Iig Hebben jullie gemeeld dan ofso dat ze het gaan veranderen of wat is er gebeurd? Lijkt me best leuk om te weten. Sinds wanneer gaan ze het niveau omhoog pompen en hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen. OF wie dan ook. Zijn ze zelf tot besef gekomen dat het crap was dat in hun blad stond. Het lijkt me best chill om een scooterblad te hebben namelijk waar je echt iets aan hebt.

Maar als het een goed blad gaat worden.
Dan lijkt het me zeer leuk:)
 
Hmm.. maar bart, wat is er dan allemaal gebeurt met de redactie van scootin? is die arabier weg, met die andere loze gasten met hun o zo nuttige testen ----> zie een evo uitlaat testen met 12mm carb.
 
Originally posted by Teunios
Hmm.. maar bart, wat is er dan allemaal gebeurt met de redactie van scootin? is die arabier weg, met die andere loze gasten met hun o zo nuttige testen ----> zie een evo uitlaat testen met 12mm carb.


op die test had een technigas meer vermogen als een evo8P
 
Originally posted by boekzippie
op die test had een technigas meer vermogen als een evo8P



idd jah.. maar ik wil wete wat er allemaal is omgegooid bij scootin', waaorm ze gaan veranderen, hoe ze gaaan veranderen, wie er ontstlagen/weggegaan zijn, en wat er in godsnaam allemaal aan de hand is.

Maar ik snp echt niet hoe ze ooit hebben kunnen denken dat ze zinnig bezig waren.

1. er is een tijd geweest dat ze echt IEDEREEN een giannelli Nrx aanbeveelden.

2.
Die uitlaat test. wwwwoooww ze zetten erbij welke sproeier ze gebruikten.. Wat hebben wij daaraan:? , en jah ga een evo op een 50cc testen met 12mm carb,, MAAR met sproeier 82 jaja:D, dan heb je idd niet zoveel power in zon om je vingers bij af te likken uitlaat.

3.
Er zat een gast bij die alleen maar kon wheelien. said heette hij.. deed gewoon nix anders. leuk.. wat hebben wij eraan. En de rest had ook niet echt een hoog IQ als ze het gek vinden dat ze de dip niet weg krijgen met polini vario.

De crew leek voor mij meer op een stelletje heel leuke enthausiaste jongelui die van scoots hielden maar geen pro's.

Hebben ze echt ooit gedacht nuutig bezig te zijn.:?
 
Originally posted by Martijn
Die achterkap is tvx.. en dat het een nitro was geen id stond altijd bij Aerox.... bij het zuigpunt

je bedoeld toch die fel gekleurde van Acsud?
geel-wit-oranje enzo?
dat is geen TVX achterkap, maar gewoon namaak Axwin kappen
 
Back
Top