Decembernummer Scootin'...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ik heb het nieuwe nummer alweer gelezen, en ik moet zeggen; ziet er erg goed uit... Raymon vertelde me dat ze een hoop gaan veranderen, en dat is in positieve vorm gebeurt...

Een aardig artikel over tuningparts & een artikel over binnenrotor-montage + een mooie Special...

Waarom ik dit vermeld? Als er altijd negatief commentaar wordt gegeven, mag er ook eens een complimentje worden uitgedeeld...
 
Advertisement - register to remove this

Aerox/Nitro heb ik al gezien @ scooter-freaks.. wel nice ding alleen moet ie zen kuip meespuiten en voor spatbord erop zetten.

Ga Scootin' maar ff halen denk ik .. artikel over binnenrotor lijkt me wel handig 8)
 
Teunios: die Said vond ik destijds de enige die daadwerkelijk wat aan scooters deed. Rodney is juist de wheelieman toch:?

Verder valt me altijd op dat die rubriek met 'nieuwe' onderdelen altijd hopeloos is verouderd. Paar maand terug stonden de DR cilinders er in, toch al algemeen bekend dat dat goeie dingetjes zijn lijkt me :S
 
Originally posted by JeroenRs50
Ik ken een oud redacteur van de Scootin" dus ik mocht ook soms mee naar reportages enzo (ik was toen 13 ofzo).. Me oom heeft er ook nog een keer ingestaan met de Kreidler..

Hoo, is Wil de Jong je oom? Wie kende je dan? Michael?
 
Grappig Bart, ik dacht er gisteren nog aan dat ik even een topic moest openen met hoe de scootin er voor staat:) Aangezien ik te lui ben om een te kopen, en ik dat dus ook al heel lang niet meer doe. Maar goed, leuk dat ze er aan werken.
 
Ik heb een plan :!

We maken een sticky, daain worden complete paginas van de scootin gescant en gepost, elke bladzijde, stuk voor stuk. Zo hoeft 1 iemand de scootin maar te kopen, en kan iedereen er van 'genieten'...... Elke keer dat het blad uit komt wordt het veranderd... :)

Krijg alleen een vaag vermoede dat bas het niet z'on gaaf idee vind :rolleyes:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sjoerd; lees hem in de trein :!

Neej dan moet ik OF de Spits of Metro lezen OF ik moet van het mooie landschap genieten bij de opkomende zon (mooi traject hoor elke ochtend; Ede-Wageningen naar Barneveld-centrum :rolleyes: )

Ennuh... ik heb geen tijd hem te halen, lezen wel, maar halen niet. :)
 
Back
Top