This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scootin deze maand.

DOEDS !!

Ik hoorde net dat Chezzmo uit de bocht gegleden is met die ICE...

Voor de rest weet ik nix, wat de schade is en wat er met hem is.

net met afstellen is chezzmo uitgegleden door nog steed onbekende oorzaak. :?

maaruh hij had gelukkig zijn voorkappen r niet op anders was hij out gegaan.

verder onderkuip schade ennuh framme bij de letters dd.
voor de rest schaafwondje op zijn arm en alles goed verder, baalt uiteraard als een stekker maar ja shit happens.

naja als je je hele frame op nieuw moet gaan spuiten wat ik aan neem wat hij wilt gaan doen, is het niet een meevaller.. maar ik denk dat we dan verder ontopic moeten blijven.

*niet hele topic gelezen dus ik weet niet of het al gezegd is maar goed

kijk maar eens hoeveel reclame er in de scootin staat.. 25% tot 33% van de pagina's is reclame geloof ik....

Originally posted by jorick

kijk maar eens hoeveel reclame er in de scootin staat.. 25% tot 33% van de pagina's is reclame geloof ik....

Ja idd, ik las ook een keer in de scootin' iets van : de eerste 20 km doet je koppeling, daarna gaan de segmenten weer uit het huis en neemt je vario het over 8P vage primaire as dan :+

En die Lezersscoots achterin vind ik ook gaar

Subject Pietje
Object Yamaha Neo's

Tecnigas uitlaat-Polini Vario-Malossi sticker-Kenda banden-Blauwe Neon-

Top 120 km/u

Die tuning special was ook genaait, alleen maar reclame, en 2 bladzijden uitleg over opvoeren ( waarvan ik de helft bullshit vind ) Ik d8 dat ze allerlei dingen gingen testen enzow. Ik lees scootin' alleen maar voor het nieuws en de specials. Maargoed, dat kan ik op het forum ook

Last edited:

Ja idd, ik herken dit ook duidelijk uit een andere scene

Originally posted by jorick

Mja, das met elk blad...De cosmopolitain ofzo wel eens door gebladerd?

ik koop de scootin zelden. ik zag hem liggen in de winkel blader hem ff door en toen zag ik DE ice erin staan. ik dacht bij mijn zelf, ff mee nemen. thuis aangekomen heb je hem in 20 min uit (want de reclame lees ik toch nooit ) dan denk je ook bij je zelf dat waren 3 dure euros