>>Beste Scootin,
>
>Ik heb jullie al een tijdje gelede gemaild of ik met mijn
>scooter in jullie blad mocht (de gifgroene NRG). Jullie
>vertelde toen dat die in de map 'te bekijken' zit.
> Ik vroeg me af of jullie al een beslissing hebben genomen,
>aangezien ik misschien de scooter wil verkopen. Maar als die in
>het blad mag gaat dat uiteraard voor.
>
>Laurens Metternich
Verkopen zal voorgaan want de wachtlijst is zo lang dat het nog een hele tijd kan duren eer je in Scootin' komt. Dit jaar alvast niet meer denk ik.
Raf - Scootin'
Originally posted by Enrico@nrg
Dat stuk van ISC en die duitse lompe scooter stonden er vorige maand ook al in... Het exemplaar met de scary sonic erin..
Originally posted by dani
is wel weer een vette scootin
Originally posted by Raymon
Das de Belgische editie die jij gelezen heb
Originally posted by mvanwinsen5
Maar ja, van de ene kant begrijp ik het wel want er zijn zoveel gasten die hun scoot erin willen hebben maar alleen maar een uitlaat hebben veranderd en zo.
Klopt, daar dacht ik later ook pas aan.. Mijn excuses dan
als ze iedereen terug moesten mailen kunnen ze nooit elke maand een editie uitbrengen wegens tijd gebrek. Ik had het er met Kimmo over en hij zei dat ze er soms echt gek van werden omdat het vaak zo druk is met van die dutsen die hun scooter erin willen hebben.Originally posted by Enrico@nrg
Mja, een fatsoenlijk mailtje terug is toch niet zoveel werk.. Ik zou zoiets denk ik toch wel binnen 5 minuten zien of het waardig is of niet.. Nix laten horen is toch ook nix.
Mja, ik kan het me moeilijk voorstellen aangezien er soms geen enkele special instaat (vorige keer die MK racer maar voor de rest nix).. Ik zou alleen liever wat meer specials zien, maarja ik maak dat blad niet dus ik heb het niet voor het zeggen