wie is er abonnee op de scootin???

Ben jij lid van de Scootin?

  • Ja dat ben ik :D

    Votes: 16 9.2%
  • Nee ben ik niet

    Votes: 134 77.5%
  • Ben van plan me eigen lid te maken :)

    Votes: 17 9.8%
  • Scootin wat is dat?

    Votes: 6 3.5%

  • Total voters
    173
Ik koop em geregeld, ik kijk bij de bruna ff of er een dikke scoot in staat :D deze keer weer helemaal blij toen Hengelo weer goed vertegenwoordigd was :p
(ik ga dus af op de voorkant :rolleyes:

Greetz
 
Nou ik weet nog wle dath et vroeger tof was he! Toen was dit forum er nog niet, dan heb ik het ds over 4 of 5 jaar terug, toen stond ik er zelfs nog in, EGT weet ik ook nog, de sleutelaar van de groep, ohnee toch niet :p etc/
 
Ik koop hem meestal alleen als er een vette special instaat of iets van het forum. Ik heb hem binnen 5 min uit. En van de sobw lees ik ook altijd. en soms die verhaaltjes... ik heb een nr-x wat voor afstelling enzo..?
 
Ik ben dat wel.. al jaren.. vind dat je daar als scooter liefhebber lid van móet zijn.. komt nogal eens van pas.. je kan er handig tips en ins-en-outs uithalen.. Toen ik mn hele setup nog in elkaar moest flansen.. van bougie tot v-snaar ( zulle we maar zegge ) heb ik veel aan dit blaadje gehad :+
 
Tja als die jongen benieuwd is mag hij dat best zijn toch? Sinds ik weet dat www.scootertuning.net (forum was www.scooterz.nl) bestaat, las ik dat blad eigenlijk niet meer. Ik heb in het begin wel een paar gekocht (1999) omdat ik toen geeneens wist hoe ik mn vario los moest krijgen en hoe ik een koppeling moest af stellen en dan is het wel intressant als er een foto tutorial in staat.....

Greetzz DAW
 
Ik ben de 1ste 2 jaar van het bestaan in Nederland lid geweest 8P
Ik kende iemand op de redactie en had voor 50 gulden een jaarabbo ipv 60 gulden. Daarvoor heb ik ruim 2 jaar de scootin gekregen, toen kreeg ik weer een rekening, die nooit betaald en nooit meer een boekje gehad.
Tegenwoordig lees ik alleen de raceverslagen, of bijvoorbeeld het stukje van XSH/Marco. Rodney neemt meestal een inkijkexemplaar mee voor bij Koopmans, dus betalen hoeft niet meer. Anders koopt Ramey of iemand anders hem wel O-)
 
maar wat is er dan dat jullie de scootin niet meer kopen dan
ik heb zelf wel een abo erop en vind idd de specialscoots enz het vetst maar soms staat er idd wel onzin in maar wat zouden jullie er nog meer bij willen zien dan?
 
Gister gekocht, maar jammer dat er niet zulke grote pics in staan van de Area :( , verder wel leuke reportage...

Voor de rest vind ik de scootin steeds saaier worden, had hem een aantal maandjes niet gekocht/gelezen en vind het echt helemaal niks aan meer.
 
Ben geen lid, maar om een of andere reden koop ik m wel elke maand.
Ben het wel met iedereen eens dat de laatste tijd er weinig dingen meer instaan die echt boeiend zijn, ze gaan ook uitwijken naar motorscooters en andere voertuigen terwijl het een aantal jaren terug echt alleen om scooters ging. Heet nie voor nix Scootin'...
 
tsja ik heb hem ook gekocht, maarja dan denk je leuk ! een special en wie zie je staan.... ja hoor zó'n NRX sjeezer met z'n blije hoofd :p witte schroothoop overigens :d
 
Back
Top