This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scootin deze maand.

Hmm ik denk dat ik hem zo toch ga halen.

Ik zou er btw ook in komen:

:|

Ik snap niet dat ze niet gewoon per maand een stuk of 4 specials scoots ingooien.. Iedereen koopt het blad toch alleen daarvoor .. Maja zal wel aan mij liggen dan..

Originally posted by Enrico@nrg
Dat stuk van ISC en die duitse lompe scooter stonden er vorige maand ook al in... Het exemplaar met de scary sonic erin..

Das de Belgische editie die jij gelezen heb

Mailen heeft echt geen zin naar die gasten. Ik heb kimmo (fotograaf en vormgever) gebeld en het rechtstreekt aan hem gevraagt. Als jullie bellen krijgen jullie maurice aan de lijn en die propt iedereen dus bij nog te bekijken scoot. Maar ja, van de ene kant begrijp ik het wel want er zijn zoveel gasten die hun scoot erin willen hebben maar alleen maar een uitlaat hebben veranderd en zo.

Originally posted by dani
is wel weer een vette scootin

Stond nog 1 of andere gare brokkenpiloot in .

Wel een leuke fotoshoot van de Ice. Alleen kan de manier van schrijven nooit echt waarderen

Originally posted by mvanwinsen5
Maar ja, van de ene kant begrijp ik het wel want er zijn zoveel gasten die hun scoot erin willen hebben maar alleen maar een uitlaat hebben veranderd en zo.

Als je soms ziet wat erin staat

Bijv. die wit/groene Zip laatst. Helemaal volgeplakt met (lelijke) stickers van Yasuni, Bidalot enz. zit er een Speed pijp op

Mja, een fatsoenlijk mailtje terug is toch niet zoveel werk.. Ik zou zoiets denk ik toch wel binnen 5 minuten zien of het waardig is of niet.. Nix laten horen is toch ook nix.

Originally posted by Enrico@nrg
Mja, een fatsoenlijk mailtje terug is toch niet zoveel werk.. Ik zou zoiets denk ik toch wel binnen 5 minuten zien of het waardig is of niet.. Nix laten horen is toch ook nix.
als ze iedereen terug moesten mailen kunnen ze nooit elke maand een editie uitbrengen wegens tijd gebrek. Ik had het er met Kimmo over en hij zei dat ze er soms echt gek van werden omdat het vaak zo druk is met van die dutsen die hun scooter erin willen hebben.

Mja, ik kan het me moeilijk voorstellen aangezien er soms geen enkele special instaat (vorige keer die MK racer maar voor de rest nix).. Ik zou alleen liever wat meer specials zien, maarja ik maak dat blad niet dus ik heb het niet voor het zeggen

vind ik ok, is ook het enige wat ik lees ... de rest is allemaal kwats en vaak staan er dingen in die echt nergens op slaan zoals een keer een blok wat ze gingen reviseren ...... heb me kapot gelachen, alsof iemand dat zo doet !