R Razma Well-Known Member 23 May 2006 #204 Sonic Tuning said: iemand al mail ontvangen van SBO voor dit weekend? Click to expand... nu wel bevestiging is binnen dat het mogelijk is voor alle sbo sprinters 8)
Sonic Tuning said: iemand al mail ontvangen van SBO voor dit weekend? Click to expand... nu wel bevestiging is binnen dat het mogelijk is voor alle sbo sprinters 8)
twan nelissen stage6 abuser 24 May 2006 #205 en freddie heeft ons ook ingeschreven jihoe meinzerhagen here we come
SRjurgen4 OBL-Evo-Twins-SR 24 May 2006 #206 Evert@Zip said: Oei, het lijkt erop dat ik hier ook aanwezig ben Click to expand... duh je rijd met ons mee evert word echt kick
Evert@Zip said: Oei, het lijkt erop dat ik hier ook aanwezig ben Click to expand... duh je rijd met ons mee evert word echt kick
R Razma Well-Known Member 24 May 2006 #208 als je je kaarten een maand geleden of langer had besteld wel.. nu is het beetje laat de kaarten die beschikbaar zijn @ entree is mostly sbo idd
als je je kaarten een maand geleden of langer had besteld wel.. nu is het beetje laat de kaarten die beschikbaar zijn @ entree is mostly sbo idd
Ferreltje G O V G Z E W 24 May 2006 #209 Razma said: als je je kaarten een maand geleden of langer had besteld wel.. nu is het beetje laat de kaarten die beschikbaar zijn @ entree is mostly sbo idd Click to expand... en bezoekers? hoeveel mogen er mee op een sbo startbewijs?
Razma said: als je je kaarten een maand geleden of langer had besteld wel.. nu is het beetje laat de kaarten die beschikbaar zijn @ entree is mostly sbo idd Click to expand... en bezoekers? hoeveel mogen er mee op een sbo startbewijs?
Stuntn00b voorheen Ghostrider 24 May 2006 #210 SL Freestyle (wij dus) geeft het heleweekend shows daar... stuntrijden... zaterdag 3x zondag 2x... met dank aan onze sponser...S.I.P.
SL Freestyle (wij dus) geeft het heleweekend shows daar... stuntrijden... zaterdag 3x zondag 2x... met dank aan onze sponser...S.I.P.
Martijn. Well-Known Member 28 May 2006 #211 Aerox staat klaar Kaarten zijn betaald maar nog niet binnen, gewoon afschrift meenemen? edit: aerox blijft thuis Last edited: 28 May 2006
Aerox staat klaar Kaarten zijn betaald maar nog niet binnen, gewoon afschrift meenemen? edit: aerox blijft thuis
Evert@Zip Vist teveel.. 28 May 2006 #212 DJT-Speed-Area said: Aerox staat klaar Kaarten zijn betaald maar nog niet binnen, gewoon afschrift meenemen? Click to expand... Als je je kaarten nog niet binnen hebt tegen die tijd is het mischien wel wijs dat je van te voren contact opneemt, en dan afspreekt dat je een bankafschrift meeneemt. Straks rij je heel dat stuk voor niks 8P
DJT-Speed-Area said: Aerox staat klaar Kaarten zijn betaald maar nog niet binnen, gewoon afschrift meenemen? Click to expand... Als je je kaarten nog niet binnen hebt tegen die tijd is het mischien wel wijs dat je van te voren contact opneemt, en dan afspreekt dat je een bankafschrift meeneemt. Straks rij je heel dat stuk voor niks 8P
beta-boy toch maar een mc2 :P 28 May 2006 #214 heeft iemand iets van een juiste adres want die ken ik nog niet ergens duidelijk in opmaken... en anders is het zo lastig erheen rijden ... laters...
heeft iemand iets van een juiste adres want die ken ik nog niet ergens duidelijk in opmaken... en anders is het zo lastig erheen rijden ... laters...
Aerox-Evo70 No Title 28 May 2006 #215 ik heb er vorig jaar ook een uur rondgereden, denk dat je er met adres alsnog niet komt even een getailleerde kaart pakken en precies de weg naar het vliegveld zoeken :*
ik heb er vorig jaar ook een uur rondgereden, denk dat je er met adres alsnog niet komt even een getailleerde kaart pakken en precies de weg naar het vliegveld zoeken :*
SRjurgen4 OBL-Evo-Twins-SR 28 May 2006 #216 beta-boy said: heeft iemand iets van een juiste adres want die ken ik nog niet ergens duidelijk in opmaken... en anders is het zo lastig erheen rijden ... laters... Click to expand... rob ik navigeer wel
beta-boy said: heeft iemand iets van een juiste adres want die ken ik nog niet ergens duidelijk in opmaken... en anders is het zo lastig erheen rijden ... laters... Click to expand... rob ik navigeer wel
ManfredZ0R not ****** 28 May 2006 #217 gelukkig rijden we met grote groep vanuit damwoude hopelijk rijd dan iemand voorop die de weg goed weet grtz
gelukkig rijden we met grote groep vanuit damwoude hopelijk rijd dan iemand voorop die de weg goed weet grtz
Evert@Zip Vist teveel.. 28 May 2006 #218 Zijn er eventueel nog meer verzamelpunten? Damwoude is een beetje om volgens mij als je uit omgeving Rotterdam komt
Zijn er eventueel nog meer verzamelpunten? Damwoude is een beetje om volgens mij als je uit omgeving Rotterdam komt
Plantje Retired :P 28 May 2006 #220 :W, wordt aardig haasten voor mij :X... klote werk... komt wel goed, mits het weer het toelaat