ScooterTuning.net Zomer Stickeractie

Omdat er op Lelystad enorm veel vraag was naar ST.net stickers (thnx) deze zomeractie
biggrin.gif

Zend een envelopje met een losse postzegel erin naar
ScooterTuning.net
Coenecoop 123d
2741 PJ Waddinxveen

en we zenden een envelopje terug met je postzegel erop en twee ScooterTuning.net stickers...

Vergeet geen briefje met de gewenste kleur+afmetingen en je adres ! Zwart en wit 20cm is op voorraad, de rest enkel op speciale bestelling...

Alle envelopjes worden na 26 juli beantwoord en terug gezonden...


 
Advertisement - register to remove this

Bij deze een aanvraag voor een scooterforum.net sticker van 15cm breed. Dit modelletje aub in het wit :)
scooter.gif

En een sticker van 40cm in het zwart van scootertuning.net
Ik zal zo de envelop op de post doen :)
 
Originally posted by Razma
@ dragsterlover, je enveloppie is onderweg :)


razma ik w8 nog tot zaterdag stel dat ze dan nog niet binnen zijn kan dan alsnog een evenlop op de buz doen want ik wil die stickers hebben namelijk :)
ik kijk elke dag bij de post maar niks:rolleyes:
 
doe allemaal eens niet zo ongeduldig.
Er bestellen veel mensen stickers zoals je kunt lezen.
Inne heeft ook nog wel andere dingen te doen dan alleen stickers maken. Wees allemaal maar gerust die stickers komen echt wel. Het kan wat langer duren maar ze doet het al voor niks.... :*
 
hehe, er gaan echt per dag veel buiten :)

... maar sommigen zullen nooit terug gezonden worden wegens
* geen adres (ook niet op envelop)
* geen extra postzegel
etc

maar veel wel :)
 
@dragsterlover: probleem opgelost: vandaag is envelop teruggekomen... had er te weinig opgeplakt blijkbaar omdat er nog wat extra's in zat.... dus vandaag vertrekt ie weer

@ al de rest... vandaag moet alles de deur uit zijn wat is binnengekomen tot hiertoe :)
 
Inne heb je mijn stickers gepost van scooterforum.net?
Anders wacht ik nog wel :) Zo nee dan stuur ik gewoon opnieuw een briefje met benodigheden.
 
Back
Top