ScooterTuning.net Zomer Stickeractie

Omdat er op Lelystad enorm veel vraag was naar ST.net stickers (thnx) deze zomeractie
biggrin.gif

Zend een envelopje met een losse postzegel erin naar
ScooterTuning.net
Coenecoop 123d
2741 PJ Waddinxveen

en we zenden een envelopje terug met je postzegel erop en twee ScooterTuning.net stickers...

Vergeet geen briefje met de gewenste kleur+afmetingen en je adres ! Zwart en wit 20cm is op voorraad, de rest enkel op speciale bestelling...

Alle envelopjes worden na 26 juli beantwoord en terug gezonden...


 
Advertisement - register to remove this

ik heb enveloppen waar netjes 20cm versie inpassen :)
gewoon extra postzegel in envelop bijsluiten is genoeg dus :p

Ondertussen zijn echt 80 enveloppen ofzo binnengekomen... heuse stapel !
Een groot deel is gisteren al gefixed en op de post gedaan weer...

vandaag volgt nog een groot deel..

thnx voor de toffe reacties vaak in de bijhorende briefjes etc !!! :*
 
ff checke, maar voor 20cm versie moet je dus een enveloppe sturen met je daarin een 39 cent postzegel, en een briefje met me naam= adres en 20cm zwarte sticker?

voel me echt een n00b nou ff :p
 
Echtwel een super toffe actie, zal morgen eindelijk eens een enveloppe gaan zoeken en 2 postzegels :) Als ik het dan niet weer vergeet :s
 
zal vandaag ook maar es een enveloppe gaan zoeken, maar waar laat ik die dinger op een auto, omdat me scooter al lang en breed weg is, iemand ideen?
 
gewoon stickers van 40cm, zijn die er ook, en hoeveel postzegels zou ik mee moeten sturen? voor 1x wit 1x zwart?

of heb je een foto van autoraam sticker, of is die zelfde als kleine stickers?
 
Originally posted by dragsterlover
heb ze voor 26 op de bus gedaan maar heb nog steeds niks binnen:? .
hoop dat ze nog wel komen

ltr dragsterlover

er zijn gister nog een stapel van 40 op de post gegaan ofzo :)
ik dacht dat ik een aardige voorraad zwart en wit had, maar die was er bij de eerste maal al door :D
 
Originally posted by Mark Flugel
gewoon stickers van 40cm, zijn die er ook, en hoeveel postzegels zou ik mee moeten sturen? voor 1x wit 1x zwart?

of heb je een foto van autoraam sticker, of is die zelfde als kleine stickers?

om een grote envelop te sturen kost het 2x 0,39 ben ik gaan vragen :)

foto van autoraamsticker: net als lelystad autoraamstickers, maar dan zonder lelystad, enkel st.net logo in het groot
(verzending 1,17 pleuro)
 
gooi em dalijk op de post: 1x 40cm zwart, en een keer 20cm wit(heb niet zulke grote achter ramen(grijs kenteken met 2 deurtjes)

overigens, wat voor lettertype zijn die stickers, omdat er ook reclame op me bussie komt
 
Last edited:
Back
Top