This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
k hoorde van iemand dat wss later nog verrassingen erin zullen komen,zoals gratis stickers enz,...
klopt dat?
of is dat nog altijd een verrassing?

Heeft iedereen nu alles met de abo's ?
Aangezien ik overal mee bezig ben geweest en zou in orde moeten zijn, maar ik vraag het toch liever nog even :*

Het tweede nummer verschijnt 22 juni met héél exclusieve reportages en veel technische artikels... !

Ik heb het boekje ook gekocht, ik zag het liggen bij ons in de krantenwinkel. Dit noem ik nou eens een ECHT scootermagazine! Knap werk! Ook de stylings van de artikels vindt ik zeer tof. :#

Bij mij klopt er denk ik nog steeds iets niet, heb nog steeds niks ontvangen. Kun je dit even nakijken voor mij inne?

Ik vind het een leuk blad, de artikelen zijn veel leuker als die van de scootin.
Maar er moet nog wel het een en ander gebeuren lijkt mij.
Zoals als andere mensen zeiden staan er een aantal typefoutjes in en de layout is veel te slordig.
Op sommige pagina's zie je niet het verschil tussen tekst en advertentie en dat is heel vervelend lezen.

Oh, ja nog een klein dingetje, bij het artikel over "easy stuntin" komt er een stuk of 6 keer *grijns* voor. Dat is veels te vaak, 1 of hoogstens 2 keer is meer dan genoeg.

En als laatste, kan het wat steviger gemaakt worden. Want mijn achterkant hing al na 2 artikelen aan 1 nietje en is nou helemaal eraf. Das erg jammer vooral voor de mensen die dit magazine wat vaker ff doorlezen.

Het lijkt heel negatief maar dit zijn allemaal details, de artikelen vind ik verder goed gekozen en geschreven. TOPPIE!!

MHRntt said:
Bij mij klopt er denk ik nog steeds iets niet, heb nog steeds niks ontvangen. Kun je dit even nakijken voor mij inne?

nagevraagd, je krijgt asap mail uit duitsland
[edit] PM ff aders, doe ik er eentje op de post en wordt de rest ff later afgehandeld via mail !
[edit2] verzonden

@ martijnberg: ik doe m'n best
ivm de cover.. dat had ik al beloofd, dat komt goed !

ivm slordige layout.. wat bedoel je daarmee ?

Last edited:
Mijn papsie moet even invullen en geld overmaken, en dan heb ik ook een abo :#:#

als hij nou ff opschiet.. :X

Dat gaat via Motoretta Duitsland. Wellicht krijg je eind juni netjes meteen het tweede nummer in de bus hoor

Indien er problemen waren had ik/jij het al lang gehoord :*

Razma said:
Dat gaat via Motoretta Duitsland. Wellicht krijg je eind juni netjes meteen het tweede nummer in de bus hoor

Indien er problemen waren had ik/jij het al lang gehoord :*

Krijg ik niet meer het 1e nummer dan :X

Status
Not open for further replies.