This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
Beter regel je een HGS flens met Viton afdichtringen Moet je jan eens vragen waar hij die had gefixt.

Edit: Zie je topic nu pas @ aanbod

Ben inderdaad op zoek naar HGS flens en ben nog aan het twijfelen voor JHS binnenkop. Weet niet hoeveel dat scheelt heeft iemand daar info over wat hoor steeds andere verhalen...

Is ook redelijk verschillend bij iedere cilinder. En dat lekken bij de flens blijft altijd wel een beetje met Yasuni uitlaten. Ziet er verder allemaal goed uit, succes verder

Gr

Is ook redelijk verschillend bij iedere cilinder. En dat lekken bij de flens blijft altijd wel een beetje met Yasuni uitlaten. Ziet er verder allemaal goed uit, succes verder

Gr

Of je knalt gewoon vloeibare pakking aan je flens, dan lekt het zowiezo nooit meer, want die hgs flensen dat is ook niet alles.

Heb al meerdere keren vloeibaar pakking ertussen gedaan en proberen opte vullen, helpt allemaal bitter weinig...

HGS flens is zo slecht nog niet. En kopje moet je anders kijken of je van iemand 1 mag lenen om te testen, resultaten zijn zeer verschillend wat ik heb getest.

Kleine update;

Sonic gaat weer beetje verandere, komt nieuwe radiateur op.
Een grotere, want op de 150m verschilde hij al 10 á 15 graden, ik hou hem verschil liever zo klein mogelijk want rond de 30 graden loopt mijn blokje gewoon het beste.
Ook komt er nog een HGS Flens op te zitten.

Ook heb ik een Beta achtervelg gekocht, deze gaat Robin als het goed is voor me uitfrezen en afdraaien.

En tenslotte, ik ga een dagje banken. Ditmaal bij EPC. Zaterdag de 13e ga ik smorgens banken en dan hopelijk Hengelo wat betere tijden rijden!

Last edited:
En tenslotte, ik ga een avondje banken. Ditmaal bij EPC. Zaterdag de 13e ga ik smorgens banken en dan hopelijk Hengelo wat betere tijden rijden!
:+haha.

Vanwaar blijf je 13inch rijden en geen 12inch? veel lichter iig

Ben inderdaad benieuwd naar je score, alleen zou ik gewoon dat radiateurtje houden, want deze moet zeker weten goed genoeg koelen.

Vind 13inch achter gewoon vet
en heb dat van dat avondje maar even verandert:+

Maargoed, ik hoop met een mooie strakke lijn terug te komen en hopelijk Hengelo een leuke tijd neer te zetten.

Het banken van zaterdag gaat niet door, en ga nu vrijdag banken.
Dus vandaaag de fiets een beetje schoongemaakt enz. Ook uitlaatje lichtelijk gepolijst en hopelijk verkleurd hij mooi op de bank.

Hier nog 3 foto's ; excuseer me voor de slechte kwaliteit is weer met de telefoon...

En ten slotte de Karsemeijer/Yasuni flens ;

Scootertje is vandaag op de bank geweest.
Ben niet helemaal tevreden, hij verliest ergens vermogen op het begin.
Maar aan de overbrenging lag het niet, We hebben nieuwe halfpoelie gemonteerd.
Ook een andere V-snaar en poelies, koppeling, koppelingshuis maar dat maakte geen verschil.
Toch wat winst gemaakt. van 19pk naar 22.
Hier de Grafiek en nog een foto ;

En natuurlijk een lekker wazige foto zoals gewoonlijk de laatste tijd;

Zeker, zeker, vandaag de Sonic nog een beetje afgemaakt met wat stickertjes.
En even een paar runs gereden samen met Hecky, sonic loopt vrij goed moet ik zeggen. Nog wat foto's ..

Dit keer in wat betere kwaliteit..

De update van Hengelo, ik was benieuwd wat de tijden zouden worden na het banken. Zelf ging ik voor 7.5, dit lukde al in de eerste run 7.54 en ik ging steeds sneller 7.4 daarna 2x valse start en 1x 7.18 met 0,1 reactie.

Meer dan tevreden dus. Alleen jammer dat ik in het begin nog wat last had van wheelspin. Maar hier foto's ;

Hier onderweg, waar thinuz nog een vloerpizza is aant make controlere ik en hecky de scooters even ;

Deze van SBO zelf vind ik persoonlijk het mooiste ;

Kamp limburg bij keuring ;

Last edited:
Hahahahahah, die kop van Boom op die laatste foto :W. Hij ziet letterlijk de bui hangen.

Wel nette tijden, nog geen last gehad van een aanlopend voorbandje op je kroonstuk?

Status
Not open for further replies.