Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
Jammer ronnie,

Misschien eens een toerenteller monteren, mss draaide hij gewoon te weinig toeren ofzo :P

Heb je nog meer foto's?

Grtz

Een kleine update...

Het velgje zit erop, Scheelt zo een 1.5 kg tegenover eerst.
Heb ook maar een nieuw schijfje gekocht...
Verder niet veel interessants, maar zo zal die erbij staan in Heerenveen...

Velgen zijn zelf afgedraaid, niet zozeer om het gewicht, maar gewoon om te kijken of ik het kon. En het resultaat :

ev6h3n.jpg

30siqa8.jpg

rbl89t.jpg

10rn86s.jpg

Hier met de al flink geroeste C21 ;

29mrcdx.jpg

Ook wat tape voor de luchtfilter gedaan om te kijken of hierdoor de tijden slechter waren ;

einiwn.jpg

En de sonic zoals die er nu bijstaat ;

faasfs.jpg

Last edited:
Foto loze update ...

Gisteren even langs epc geweest voor een sonic carter die ze op voorraad hadden, die ga ik daar laten tunen en andere vertanding inleggen.

Het blok krijg ik over een paar weken terug, dan zal ik de cilinder en de rest erheen brengen en zal de cilinder nog enkele aanpassingen krijgen.

Ook ga ik met een 85mm as rijden, deze zal er na verloop van tijd ook worden ingepropt. Hiermee hoop ik aan de start te staan in Nijmegen.

Na Lemelervelg zal er ook worden gebankt met het nieuwe blok.

Verder ben ik nog opzoek naar een sonic velg & karterkap.
mag beide vanalles aangefreest/afgedraaid/ gaten in geboord...

Als iemand dit mee kan nemen naar de eerst volgende meeting, dat zou ideaal zijn !

Last edited:
Nieuw blokje..... je hebt de smaak nu dus echt te pakken :p. Leuk dat je ook onder de 7 ben gereden gisteren! Succes met je blokje en de scooter.

GR Fouad ;)

Nieuw blokje..... je hebt de smaak nu dus echt te pakken :p. Leuk dat je ook onder de 7 ben gereden gisteren! Succes met je blokje en de scooter.

GR Fouad ;)

thanks, heb nog wat foto's voor je. Ik stuur ze straks wel even via PM.

lkkr onder de 7
mot nog mer get lichter dan

Dat lichter maken gaat vandaag beginnen *D

Goed bezig Ronnie!
Eindelijk onder de 7 :W
Volgende keer omloop he!

Thanks, volgende keer toch net die 0.01 sneller zijn:P
Proficiat met je 2e plek nog :winner:

Zal meteen even een 'kleine' update doen. De rest komt later deze week.

Gisteren dus 'SBO Heerenveen'. Zaterdag al vertrokken en dus gaan kamperen bij de boer. We kwamen daar aan zagen we date we de enigste op de camping waren. Maargoed, toen maar iets in de buurt verderop gaan eten, dichtsbijzijnde frituur was 6km verderop. Daar wat gegeten kwamen we terug. Was er nog een auto bijgekomen.

Ook mensen van de SBO dus, daar een gezellige avond meegehad en de dag erna maar vroeg begonnen met opruimen en richting heerenveen gereden.

Daar eenmaal aangekomen alles uitgeladen, en meteen wat nieuwe spullen gekocht & gekregen.

-Nieuwe velg
-Nieuwe karterkap
-Nieuwe band
-Nieuw karter(bedankt ritchie)

Maargoed, toen maar gaan inschrijven en laten keuren ging allemaal prima.
Toen de scooter op de weegschaal gezet 46kg ik dacht netjes. Rij ik hem een stukje naar voren op de weegschaal 43kg ? Hmmm....
Maargoed, toen gaan omkleden en klaar voor te rijden. Na Hengelo was ik niet meer aan de 7.18 gekomen. En in Heerenveen meteen 7.14 met een reactie van een opa.

Daarna nog een paar runs gemaakt waaronder 3 valse starts, toen werd ik wat kwaad.
En daarna kwam de run van de dag. Een 6.913 met 0.00 reactie.... Mijn dag kon niet meer kapot want ik zat onder de 7 !!!!
En om 12:00 stond ik 15e algemeen. Daarna niet meer onder de 7 gereden alleen 7.04 en een hoop valse starts. OM 15:00 was ik een aantal plekken gezakt en stond ik 20e algemeen. en om 16:00 nog een pek gezakt. Hierdoor zou ik mer net in de finale staan of net niet.

Het was dus net niet, 1 van de kroesjes was 0.01Sec sneller dan mij en mocht ik helaas geen finales rijden. Helaas geen eerste finales voor mij maar wel een grote vooruitgang kwa tijd en plaats. Mijn beste plaats was tot nu toe 12e @ hengelo.
En ben toch 9e geworden @ heerenveen.

Deze week hopen dat ik nog vrij krijg zaterdag, anders schroef ik hem uit elkaar en gaat het blok nog eens richting EPC.

Tot volgende update !

Mooi verslagje Ronnie, echt top van de foto's. Met een podiumplek foto maak je altijd blij :).

Tot zaterdag dan nog harder knallen ;).

Gr Fouad

De foto's ;

w1301t.jpg

vs. Doom
14ujczt.jpg

Van de trotse vader:P
2qno8t0.jpg

2ega6av.jpg

50sm12.jpg

Hier stond ik nog 15e

25psqs9.jpg

& tenslotte mijn brommert en die van Ruud op de kar.
2yzkbk9.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=igvCwr8jhrU"]YouTube - SBO Heerenveen[/ame]

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back