Scootermeeting Noord Nederland

Status
Not open for further replies.

Rolf

Well-Known Member
Oke, landelijke meetings werken niet, dan maar ff een noordelijke meeting organiseren.
mensen uit het noorden, noem hier dan ff een plaats en een datum waarop we dat zouden moeten doen, dan kunnen we wat regelen en met z'n allen een eindje blazen.
Mijn voorstel?
maakt me niet zo heel veel uit, zolang ik maar geen uren hoef te rijden... Het zou ook hier wel bij mij thuis kunnen.
ik woon 20km ten westen van groningen, dus das wel redelijk centraal.
Dus kom met ideeën!
 
Advertisement - register to remove this

Ej, Zillion, ga gewoon ook mee naar Staphorst man!
smile.gif


En Rob, dat Doornbos in je e-maildingetje, is dat van Taxi Doornbos????
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Als jij op koninginnedag naar Jubbega gaat voor de sprint sta je daar wel voor lul, want das pas met hemelvaart
biggrin.gif
biggrin.gif
Staphorst licht vlakbij Meppel. Ik deed er vorig jaar zo'n anderhalf uur over, tel daarbij nog een 20 minuten op en je hebt jouw afstand qua tijd, ik rijd tenminste in ongeveer die tijd naar Hamstra, kan iets meer zijn?!??!
 
lol! sta je daar in je 1tje! tsja. rond 12 uur in meppel? je krijgt toch eerst de minder interessante klasses. en ook die kun je 's middags nog een keer zien...
en btw, waar in meppel?
 
ja, dikke naad, zeker bij die verrotte zuidrand, mooi niet dus en moeilijk te vinden. Nee, station lijkt me een strak plan! Makkelijk te vinden. Ik rijd natuurlijk weer het langzaamst..... mmmmh, moet maar ff verbouwen.
 
Ehmn, DUS! ik meende dat dat op kongininnedag was, of in iedergeval op zoiets dat je vrij bent. maare, ik woon vlakbij Snor Hamstra, dus 20 min klopt wel, ik neem wel een kaart mee, dan vind ik het wel. Maare dat station gaat moeilijker worden, maare, dat zal ook wel aangegeven worden, Ton, je bent niet de langzaamste, ik rijd 65... Maare, ik ben al aan het sparen voor een nieuwe luidlaat(cops hebben me oude)
 
Ej Zillion, dan kun je gewoon ook naar SR-Fanatic's huis komen (Leek) van daar gaan we dan met een gotere groep heen

Snelheid maakt trouwens niks uit, gewoon lekker chilly erheen kachelen
biggrin.gif
biggrin.gif


[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 27 February 2001).]
 
koninginne dag, wanneer is dat? wante er staat weer een snelle uitlaat aan te komen ik heb wel zin in een tochtje, ik weet alleen het huis van SR-fanatic niet te vinden...
 
he sr fanatic kan je mij even het hele programma doormailen?? waar we precies heen gaan?? en ik denk dat ik ook nog wel een hele groep mee kan nemen!!!!!!.
Gaan de michel en de miles (carma) figuren ook mee? hier uit 7huizen heb ik zoiezo al een stuk of 8 dus je mailt me maar even.

mathijspoelman@hotmail.com
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top