Scootermeeting Noord Nederland

Status
Not open for further replies.

Rolf

Well-Known Member
Oke, landelijke meetings werken niet, dan maar ff een noordelijke meeting organiseren.
mensen uit het noorden, noem hier dan ff een plaats en een datum waarop we dat zouden moeten doen, dan kunnen we wat regelen en met z'n allen een eindje blazen.
Mijn voorstel?
maakt me niet zo heel veel uit, zolang ik maar geen uren hoef te rijden... Het zou ook hier wel bij mij thuis kunnen.
ik woon 20km ten westen van groningen, dus das wel redelijk centraal.
Dus kom met ideeën!
 
Advertisement - register to remove this

ja goed idee hoef ik ook maar 5 min te rijden hehe
biggrin.gif
 
je kunt ook meerdere verzamel plaatsen afspreken, en dan met ze allen op een sentraal punt komen, bv in meppel (dicht bij staphorst) en dan met ze allen heen gaan.
 
ja das wel een goed idee. wat voor iedereen nou precies echt dichtbij is, is niet echt interessant natuurlijk. niemand wil super ver rijden, dat lijkt me duidelijk. Ik vind dat iedereen maar ff met lui uit de buurt een afspraak moet maken en dat wij dan met z'n allen in meppel afspreken om daarna naar Staphorst door te rijden. dat wordt wel een hele gang met scoots!
moet ik btw mijn corsa-tje (die ik heb laten honen) wel ff ingereden hebben!
Oke dan, hoe laat en waar in meppel? voor lui in de buurt van leek/roden/zevenhuizen, mijn huis dient wel ff als 1 van de vertrekpunten. oke?
laterz
 
Staphorst opzehekers!! meestal wel mooi weer met koninginnedag (behalve vorig jaar) enne, de meeting bij SR Fanatic? goed plan!!
wink.gif
hoef ik maar 5 min te rijden.
 
hopen dat mijn runnertje ook weer rijd tegen die tijd!!nou ja goed rijd dan
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


oooh ooh die topic over mhr speed rep. au au da's errug frusterend als je een gat in je hand hebt met geld betreft
biggrin.gif
 
meeting wordt nu gewoon het samen naar staphorst blazen. nu hoeven we hier alleen nog een afspraak voor in meppel te maken. en met mensen uit leek en omstreken moet ik nog een tijd afspreken natuurlijk. blazen we vanaf hier met z'n allen naar meppel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top