ik heb een DIP help me morgen is de scootermeeting al!!!

ramon.

LeKkEr BeLaNgRiJk!!
ik heb een dip van 0 naar 20 en van 60 naar 80 die van 60 naar 80 is het grootst en het irritandste ik heb een blauwe drukveer geprobeerd en een srandaart en een groene (blauwe en groene van malossi) maar niks help ik heb 4 gram rolle 50snel alu van airsol en 17.5 carb met powerfilter of met gewone filter maakt ook niet uit ik heb de sproeier 80 al geprobeert en de sproeier 84 al geprobeerd wie kan me helpen please

bvd ramp
 
Advertisement - register to remove this

De rode drukveer is de beste optie om te proberen, en anders moet je je hele afstelling is even helemaal omgooien maarjah je heb al geen tijd meer jmmr suc6 verder :)
 
jongen als je niet weet waar je over praat, praat dan niet...rode van malossi is 30% blauwe polini =30%

afstelling helemaal omgooien :| tis geen formule 1 oto, wat wil je omgooien dan wessie???
IIG je drukveer altijd zo slap mogelijk houden!!!
 
Originally posted by aerox terror
jongen als je niet weet waar je over praat, praat dan niet...rode van malossi is 30% blauwe polini =30%

afstelling helemaal omgooien :| tis geen formule 1 oto, wat wil je omgooien dan wessie???
IIG je drukveer altijd zo slap mogelijk houden!!!

beetje rustig met new beez he ;)

Maar ramon heb je al een rode geprobeert?
 
Wat ik bedoel aerox terror is dat ik dit ook een keer heb gehad. Toen heb ik andere drukveer, trekveren, rollen en sproeier geprobeert en dat werkte bij mij toen perfect, vandaar de kreet OMGOOIEN ;)
 
Originally posted by Wessie
De rode drukveer is de beste optie om te proberen, en anders moet je je hele afstelling is even helemaal omgooien maarjah je heb al geen tijd meer jmmr suc6 verder :)

:| Waarom hele afstelling omgooien ? Beter naar mij luisteren wessie :)
 
Ik weet niet pecies watvoor uitlaat je hebt, maar 4 gram rollen lijkt mij veels te licht voor je setup, gewoon wat met rollen gaan kloten, die drukveer is wel goed. (blauwe drukveer is trouwens veeels te sterk voor jouw setup).
 
uhh jongens is ok nie de bedoeling dat jullie nou ruzie gaan maken om een druk veer enzo ik heb nu 3.6 rollen gaat beter rose drukveer voor een kymco van mallossi en een kunda kinetec pijp


okeei mzzl groetjes ramp
 
Back
Top