Ik heb wat gereedschap nodig.

Diether van essen

Minarelli megool
Jo, misschien niet de juiste plek. Maar ik heb wat spullen nodig.
Compressor vrij groot nodig voor stralen
Mig mag aperaat.
Middelmaat slijptol op snoer.
Pneumatisch gereedschap.
Stroom paddestoel voor op 380 volt. En 230
Digitale schuif maat van mitutoyo



Ik zal nog wel meer nodig hebben.
 
Advertisement - register to remove this

Jo, misschien niet de juiste plek. Maar ik heb wat spullen nodig.
Compressor vrij groot nodig voor stralen
Mig mag aperaat.
Middelmaat slijptol op snoer.
Pneumatisch gereedschap.
Stroom paddestoel voor op 380 volt. En 230
Digitale schuif maat van mitutoyo



Ik zal nog wel meer nodig hebben.Ik
ik Heb het volgende voor je : ... Mig/Mag Machine (230 / 380 ) , slijptol 180 , en slijptol 230 , Ratelsleutel / haaks op lucht
 
HBM is troep , net als Chinese Scooters ... niet aan beginnen , nieuwkoop (voor weinig ) is Duurkoop .
Ik heb gereedschap van af mijn 12e jaar voor mijn verjaardag gekregen , OA Gedore ... Ik gebruik het nu nog .
 
HBM is troep , net als Chinese Scooters ... niet aan beginnen , nieuwkoop (voor weinig ) is Duurkoop .
Ik heb gereedschap van af mijn 12e jaar voor mijn verjaardag gekregen , OA Gedore ... Ik gebruik het nu nog .
Je bent nu 16 ?;)
Ligt eraan waar je gereedschap voor gebruikt en vooral hoe je het gebruikt.
Als je het af en toe gebruikt is Parkside of HBM goed te doen.
Maar ring- en steeksleutels, doppen-, torx- en inbus sets kan j beter van een goede kwaliteit hebben.
Het ligt er ook aan wat je te besteden of er voor over hebt.
"Goed gereedschap is het halve werk".
 
Last edited:
wat ik de afgelopen jaren heb gedaan, is gereedschap kopen wat redelijk goedkoop is.
Wat kapot gaat koop ik gelijk wat van een duurder merk.

maar een doppenset moet je gelijk van Baco kopen vind ik. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.
 
Je bent nu 16 ?;)
Ligt eraan waar je gereedschap voor gebruikt en vooral hoe je het gebruikt.
Als je het af en toe gebruikt is Parkside of HBM goed te doen.
Maar ring- en steeksleutels, doppen-, torx- en inbus sets kan j beter van een goede kwaliteit hebben.
Het ligt er ook aan wat je te besteden of er voor over hebt.
"Goed gereedschap is het halve werk".
Volgens mij komt hij uit 2 eeuwen terug zowat
 
ligt er allemaal aan waar je het voor gaat gebruiken: maatje van me kocht de goedkoopste slijptol die ie kon vinden bij de Hornbach, de diamantschijf die erop ging kostte 3x zo veel om zijn erf voor en achter te bestraten onder het mom: als ik klaar ben heb ik die machine nooit meer nodig", maar ding doet het nog steeds prima.
ik heb inmiddels veel Parkside (performance ook) accugereedschap en beul sommige dingen echt af en dat (zelfs het groene) blijft gaan.
mijn doppenset van Mannesmann is zéker 25 jaar oud en alles doet het nog, alleen valt de koffer uit elkaar en ben ik een verlengstuk/wringijzer kwijt.. (niet eens m'n 10 mm doppen (hoog noch laag)
ik kijk wel eens een review van een loodgieter uit den Haag, die vergelijkt dan Parkside met Milwaukee en DeWalt en is er zeker voor het geld zeer over te spreken!
dus: ga je hobbyen? of begin je een bedrijf en ga je alles professioneel afbeulen?
 
Bij HBM kun je prima wat zaken kopen hoor. Bijv die Lastrafo's zijn gewoon prima. Je gaat toch niet dagelijks lassen anders stel je de vraag hier niet. Verder inderdaad van mening dat zaken die je vaker gebruikt beter van een goed merk kan kopen. Beta vind ik zelf erg goed spul.
 
Bij HBM kun je prima wat zaken kopen hoor. Bijv die Lastrafo's zijn gewoon prima. Je gaat toch niet dagelijks lassen anders stel je de vraag hier niet. Verder inderdaad van mening dat zaken die je vaker gebruikt beter van een goed merk kan kopen. Beta vind ik zelf erg goed spul.
Ik zou zelf las staven bij een Beter bedrijf halen. Ik haal ze altijd bij die plaatselijke constructie en mechanisatie boer die dag en nacht door werkt dus ik altijd wat kan halen. Daar betaal ik voor een doos van 75 wel gewoon 80 euro maar heb je gewoon enorm goeie elektroden
 
Ik zou zelf las staven bij een Beter bedrijf halen. Ik haal ze altijd bij die plaatselijke constructie en mechanisatie boer die dag en nacht door werkt dus ik altijd wat kan halen. Daar betaal ik voor een doos van 75 wel gewoon 80 euro maar heb je gewoon enorm goeie elektroden
Ik heb ze van stanley in een geel koker. al een aantal jaar in een vochtige schuur. als ik ze nodig heb dan doen ze het gewoon.Dit is wel met een inverter maar toch. Die doen t prima.
 
ik leen heel soms een elektrode lasapparaat, maar bewaar m'n eigen elektroden (GYS, bij Hornbach vandaan) bovenop de kast van m'n desktop pc. (die niet zo warm meer wordt als z'n voorgangers omdat de processor zuiniger is en ook grafische rekenkracht genoeg heeft voor de oudere games die ik nog maar af en toe speel)
 
ik leen heel soms een elektrode lasapparaat, maar bewaar m'n eigen elektroden (GYS, bij Hornbach vandaan) bovenop de kast van m'n desktop pc. (die niet zo warm meer wordt als z'n voorgangers omdat de processor zuiniger is en ook grafische rekenkracht genoeg heeft voor de oudere games die ik nog maar af en toe speel)
Ik neem morgen een zacht gekookt ei bij het ontbijt.
 
Back
Top