ScooterAttack Weekend - 30 september '06

wij gaan vrijdagmiddag weg, zijn we daar rond 9 á 10 uur.
dan zaterdag knallen, overnachten.
en zondag rond 9 á 10 uur in de ochtend weer vertrekken...
 
is er niet toevallig nog een lijp die een plekkie over heeft in z'n bus ofzo ? :p ik krijg best interesse om ook te gaan :)
 
Razma said:
omdat het nu ondertussen traditie is.. en vanaf zaterdag naar zondag ook overnacht kan worden

is het ook mogelijk om van vrijdag op zaterdag daar te slapen?
of word het dan even ilegaal kamperen?

jasper
 
Jaspah said:
is er niet toevallig nog een lijp die een plekkie over heeft in z'n bus ofzo ? :p ik krijg best interesse om ook te gaan :)

als ik mijn rijbewijs haal 21 sept. moet er nog wel ergens een vierkante cm te vinden zijn voor je :W
 
rjtuning.tk said:
is het ook mogelijk om van vrijdag op zaterdag daar te slapen?
of word het dan even ilegaal kamperen?

jasper

volgens mij kun je gewoon op vrijdag / zaterdag overnachten.
net zoals op meinerzhagen
 
Wij (Kevin en ik) zijn serieus aan het overwegen om ook te gaan..
Als dit doorgaat kunnen er ws wel 2 mensen mee rijden.

Eerst maar is kevin ze scooter afstellen en afwachten of hij vrij krijgt!
 
Sorry, maar ik kon even niet zo snel het verkooppunt vinden op die site?

Ik denk dat ik wel ga, alleen overweeg wel alleen met de auto te gaan

Reistijden @ Auto: 4 uur
Reistijden @ Truck: 9+ uur 8P
 
Even een vraagje aan Inne:

De vorige meeting in Duitsland werden er aan een aantal rijders van EPC geen prijzen uitgereikt omdat ze geen lid waren van dssc ofzo.

Hoe zit dat? Want als SBO rijders al geen prijzen kunnen winnen dan is het niet bepaald de moeite om er naartoe te gaan.
 
[5th]Nick said:
Sorry, maar ik kon even niet zo snel het verkooppunt vinden op die site?

Ik denk dat ik wel ga, alleen overweeg wel alleen met de auto te gaan

Reistijden @ Auto: 4 uur
Reistijden @ Truck: 9+ uur 8P

verschil tussen 200+ km/h en 100km/h is je dus te groot :*
 
nick ,, anders zorg je tog dat je meer scooters meeneemt en dan diesel geld vraagt ,, als je dat zou doen ,, dan mag mijn monstertje er ook wel in
 
ik denk dat het kwa diesel en MAUT erg tegen valt (duitse autobahn tol belasting)

400 Liter diesel = 500 Euro
1000 KM Maut = 150 Euro

PLUS het feit dat je NERGENS in Duitsland op zondag mag rijden met je vrachwagen :rolleyes:

Dus dan zou het worden ->

Vertrekken op Vrijdag, Vrijdagavond aankomen, tenten opbouwen, zuipen :)rolleyes:), slapen.

Zaterdag: Beginnen met rijden maar om 6 uur MOETEN we al weer onderweg zijn richting NL, want anders zijn we niet voor 12 uur savonds Duitsland uit (En het rijverbod gaat in om 12 uur)

*edit*

Plus het feit dat ik echt geen 600 KM ga rijden met een vrachtwagen volgeladen met jongens achterin, als ik gepakt wordt door de Duitse Politzei ben ik de rest van me leven me rijbewijs en verzekering kwijt, dus ik kan wel scooters meenemen, maar mijn personenvervoer is zeer beperkt
 
Last edited:
Back
Top