ScooterAttack Weekend - 30 september '06

ohw ik wil heel graag, heb me baas al eens lief slijment aangekeken en ze gaat even kijken of ik vrij kan krijgen:) als dat sow is ga ik aanwezig zijn met me bws en misschien dat de rieju dan ook helemaal fit is :p

kan eventueel met zowel busje als daarachter aanhanger rijden dus dat betekent 6 zit plekken buitenom ikzelf en dan 3scoots van anderen dus als er mensen nog vervoer nodig zijn vanuit twente en omstreken... ben beniewt word dan me eerste duitsland meeting buitenom gronau:p
 
Machiel. said:
Waarschijnlijk ook wel aanwezig +ralf+

@ Inne: is er de mogelijkheid om kaarten bij jou te kopen?

ik quote mezelf maar even, ook voor meerdere mensen geld dezelfde vraag denk ik :p
 
Dit soort meetings kan ik niet eerder bij zijn tot ik 18 ben. Wil et wel es mee maken want lijkt me wel eens leuk in het buitenland een scootermeeting. Maar jah vervoer he :(
 
Ik zoek eigenlijk ook nog vervoer (aanhanger).. misschien ken ik me pa nog overhalen om voor de tijd een trekhaak te laten installeren @ auto... mja zie het wel:)

(en anders hopen dat Robert z'n rijbewijs al heeft gehaald :p)
 
BojT said:
Erik.... Denk je ook aan mij? :+ :henko: :p

tuurlijk denx ik ook aan jou BojT... we hebben het er nog wel over, hopen dat mikkel's peugeotje dan ook rijdent is kanne we lekker gaan knallen door op die ring in hockenheim :)
 
heb je de kaarten al binnen jorne? ging dat een beetje snel enz.

en wanneer waren jullie van plan om te vertrekken? vrijdagavond? of pas in de nacht een keer? miss is het een idee om samen te rijden met de lui uit twente
 
Ik heb me kaarten binnen ja, donderdags besteld, dinsdags binnen (onder rembours) :):W

Was eigenlijk vanplan om me Derbi mee te nemen, maar die krijg ik waarschijnlijk niet op tijd klaar.. dus die laat ik staan en dan lekker in de winter alles rustig opbouwen.. :)
 
Ik vind het best, ik zit zelf bij iemand anders in de auto aangezien ik dan me rijbewijs waarschijnlijk nog niet heb.. maar ik zal het hem ff voorleggen :)
 
Back
Top