ScooterAttack Weekend - 30 september '06

MK_GSM said:
En ik dan..:'(

Haha nee.. vraag hem dan ook maar meteen ff of ik nog bij in de auto kon als je wil P :*

Heb hem nog niet gesproken, maar kom hem morgenavond wel tegen in de stad.. dan zal ik hem ff vragen !!! denk dat het wel goed is :W
 
Ik ben ook present als het goed is met RobertD, Bas Beuning en nog wat teuners.

Samen rijden is misschien wel een goed idee, want dan kom je tegelijk aan en sta je ook met tenten etc. naast elkaar. Altijd gezellig toch+pippi+
 
Heb hier een paarden trailer staan maar jah kan niet auto rjden :(. Zal nog ff zoeken want wil er wel graag heen. Wil stunt ervaring op doen en eens bij een buitenlandse meeting zien.
 
BartR. said:
Ik ben ook present als het goed is met RobertD, Bas Beuning en nog wat teuners.

Samen rijden is misschien wel een goed idee, want dan kom je tegelijk aan en sta je ook met tenten etc. naast elkaar. Altijd gezellig toch+pippi+

mee eeeeens :W
 
Ik ben zeker aanwezig met vd Kruijs

hopelijk ook met mn sprintertje :)


edit//: hoe zit het met de sprints.. neem aan dat het DSSC is? Word er voor de SBO licentie houders iets geregeld?
 
Nick. said:
edit//: hoe zit het met de sprints.. neem aan dat het DSSC is? Word er voor de SBO licentie houders iets geregeld?

Ik kan niet direct op de site terug vinden dat het DSSC is. Wel staat er dat er op de DSSC site uitslagen komen te staan.

Ik zou ook graag meer willen weten hoe & waar je aanmelden kunt.
 
aah wel gezellig dat er ook nederlanders gaan....
sta ik daar straks tusse al die duitsers..

had het er met marco al over gehad idd om me ze aale bij elkaar te gaan staan...

make we der gewoon beetje nederlands weekend van oid:p

heb der iig zin in..
 
sonicsjezer said:
aah wel gezellig dat er ook nederlanders gaan....
sta ik daar straks tusse al die duitsers..

had het er met marco al over gehad idd om me ze aale bij elkaar te gaan staan...

make we der gewoon beetje nederlands weekend van oid:p

heb der iig zin in..
Als het net zo is als op Freiburg dan zijn sprinters gescheiden van de Racers. Helft van de nl'ers staan dus al niet bij elkaar :)
Ben er zelf voor stage6 cup DE.
 
Als ik het goed begrijp moet je dus een entreekaart hebben en daarnaast ook nog een kaart om te overnachten. Ofwel bij 1 overnachting ben je 25 euro pp kwijt...
 
Nee want het is www.scooterweekend.de maar daar had ik dus al opgekeken en daar begrijp ik uit dat je dus in ons geval (wij gaan met drie personen en blijven 1 nacht) 6 kaarten moet hebben. 3 entreekaarten en 3 campingkaarten.

Correct me if i'm wrong
 
Massimo Tedeshi is ook van de partij.

Dat wil zeggen dat ik deze keer ook van de partij wil zijn, even checken nog met vervoer e.d.
Weet iemand of de sprintwedstrijden op zaterdag of zondag zijn? Kon ik zo gauw niet vinden op scooter attack...
 
Back
Top