ScooterAttack Weekend - 30 september '06

Ik zit ook nog hard te twijvelen of ik ga.. heb hier wel kaartjes binnen enzo..
maar de brommert loopt nog niet én ik weet nog niet of ik wel vrij krijg aangezien het een heel druk seizoen is nu..

Ga er toch nog maar eens een nachtje over slapen :+
 
JorneP said:
Ik zit ook nog hard te twijvelen of ik ga.. heb hier wel kaartjes binnen enzo..
maar de brommert loopt nog niet én ik weet nog niet of ik wel vrij krijg aangezien het een heel druk seizoen is nu..

Ga er toch nog maar eens een nachtje over slapen :+

anders mag je de kaarten wel aan mij en bojt verkopen , Want wij 2 gaan wel
 
Idd ik zat te rekenen, en alleen Martijn heeft op dit moment een rijdende scooter bij ons :X

Dus het zal wel SL werk worden :W

Maar WAAR haal ik die kaarten vandaan?
 
mss. wel handig..

sawe06.php


8P

AdiozZz
 
Ik geloof van wel. :)
Volgensmij maakten ze vorigjaar een uitzondering voor ons nederlanders om nog aan de deur te kunnen kopen. Weet het niet 100% zeker.
 
Ben er ook bij:)

Hopen dat de rox een beetje vooruit wil komen, en kmoet ff kaarten bestellen dan ofzo:X
hoelang doet die post erover uit duitsland??

Is er nog een verzamelpunt ofzo zodat je met meerdere tegelijk heen kunt rijden, vanaf hengelo ofzo?
 
Post doet er ongeveer 3 a 4 werkdagen over. Het is wel kk duur aangezien er naast 5 euro verzendkosten ook nog 12 euro rembourskosten bijkomen (tenzij je gebruik maakt van een credit card).
 
ik weet niet of er meer mensen zijn die samen met ons willen rijden vanuit hengelo/gronau. wij waren namelijk van plan om vrijdag avond weg te gaan tegen een uurtje of 8, zodat we daar mooi optijd zijn en nog een beetje kunnen chillen.
 
jah wij hadden al zoiets afgesproken met marco..
vrijdag aaf 8 uur?
dat moet dan wel lukken.. tot 5 uur werken spullen pakken en wegrijden vcanuit amersfoort zijn we rond half 8 in hengelo denks...

moeten we maar ff goed afsrpeken dan...

is wel handiger als we met een groep rijden oid..

michael
 
Back
Top